Recenzie (153)
Zlatý kompas (2007)
To mě vážně zaujalo. Musím sehnat knihy.
King Kong (2005)
Po Pánovi Prstenů se PJ dostal do centra mé pozornosti a byla jsem moc moc zvědavá - a po slédnnutí moc zklamaná. Mně se to vyloženě nelíbilo a i jsem se dost nudila. 3.1. 2014: shlédnuto znova, zvyšuju na tři, dá se to.
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Vizuální stránka - ano, zbytek - nic moc. Nevyvážené tempo, pár (pro mě) nepochopitelných, zbytečných nebo nechutných závěrů, pokus narvat do 118ti minut horor, fantasy, komedii, romantiku prostě v tomhle případě moc nezafungoval.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Popelka + Dvanáct měsíčků + Mrazík + jánevimcoještě = toto. Roman Vojtek se šílenou parukou hraje mladíka na ženění, budiž. Ale že je to mizernej herec, už je horší. (Do hor!) Hysterka Ivana Korolová mě pobavila, parodie na Stonehenge už o dost míň, stejně tak (spoiler) jsem nepochopila finální blesky sršící macechu se zlou sestrou i spoustu patosu na závěr. Obsazení měsíčků mě potěšilo, ale to je tak asi vše...
Equilibrium (2002)
Nesouhlasím s tím, že společnost, kde si každý píchne drogu, která mu odbourá city, dobrovolně, je nesmyslná vize - vždyť co přináší problémy? Lidské emoce a jednání hnané právě city. Více mi vadila spíš zřetelně čitelná vykrádačka matrixu a inspirace všemožnými filmovými díly, ale i tak (a zas proč ne) - podle mě nadprůměrné dílko s velmi nadprůměrných Christianem Balem.
Zelená míľa (1999)
Takový trošku prvoplánový doják snažící se vyždímat z diváka emoce do poslední kapky. Některé herecké výkony jsou skvělé, ale k nadšencům a fandům tohoto filmu se asi nepřidám :) takové *** a 1/2*...
Kto prežije - Micronesia – Fans vs. Favorites (2008) (séria)
škoda že rekordmanka Amanda to nedotáhla až do konce! moje největší oblíbenkyně, spolu s Ozzym a Jamesem.
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Já musím říct, že jsem se vcelku bavila, možná i proto, že jsem nečekala nic, co by mělo nějak upjatě souviset se známou historií, či snad být adaptací řeckých bájí a pověstí. A to proto, že si myslím, že film ani ničím podobným neměl být. Přirovnávání k exkrementům, které tady bohužel musím číst, mi přijde jako nesmysl. Já jsem očekávala film pro mladší diváky, který jim má akčním a pro ně stravitelným způsobem naservírovat pár úryvků z řecké mytologie, ale trošku atraktivněji zpracovaným. Přesně to jsem viděla. A nemám nic zásadního proti. Některá místa mě naopak nadchla, třeba zmiňovaný vchod do podsvětí pod nápisem Hollywood. No kde jinde by měl být :) P.S.: mým mladším sourozencům se to dost líbilo, a jeden z nich sáhl do naší rodinné knihovničky se zájmem právě o regulérní řeckou mytologii. No není to nádhera?
Dr. House (2004) (seriál)
První série skvělé, House je úžasně napsaná i zahraná postava. Žeru jeho hlášky a černej humor!
Jadro (2003)
Další klon Armageddonu, ještě o něco méně logický, zábavný, a o trošku více nudnější než Drtivý dopad. Ostatní "podobné" jsem neviděla a tak to zůstane.