Recenzie (16)
Záře (2017)
Nádherná scenérie s příjemným a snadným příběhem. Celý film bych přirovnala k pohlazení 😀 Potěšení pro oči i uši, hudba se velmi povedla.
Najväčší showman (2017)
Nádherně vypadající muzikál na plátně s moc povedenými písničkami. Doporučuji všem milovníkům muzikálů!
I Am Michael (2015)
Tento film se opravdu špatně hodnotí. Každopádně můžu říct, že to není žádný lehký film na oddech a větší zamyšlení nad ním může být dost depresivní. Zobrazuje zajímavý životní příběh, všichni herci působí důvěryhodně, ale člověk si prostě nemůže vypěstovat sympatii k hlavní postavě a to mě nechalo trošku nerozhodnou.
Speech & Debate (2017)
Z počátečního klišé se postupně vyklube roztomilý, ale motivační film s dobrou myšlenkou a potenciálem zapůsobit nejen na dospívající lidi.
The 10 Year Plan (2014)
Klasická romantická komedie, neurazí ani neoslní.
GLOW: Nádherné ženy wrestlingu (2017) (seriál)
Seriál není (jak by se na první pohled zdálo) jenom čistě o wrestlingu. O čemž vypovídá, že i člověk jako já, který o wrestlingu neví skoro nic a vůbec jo nezajímá, si ho užil. Příjemný oddechový seriál.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Splnilo očekávání, které jsem měla z trailerů. Vtipný hlavní hrdina, dobrý zaporak s realistickým motivem, žádná velká do očí bijící milostná zápletka že střední atd... Jako Spidermanova fanynka jsem velmi spokojená :)
Úplní cudzinci (2016)
Jak převyprávět co nejvíce příběhu během hodiny a půl a mezi stěnami jediného bytu? Takhle by to šlo. Vtipné i dojemné, uvěřitelné a stotožnitelné. Skvělé.
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Zajímavý nápad ale bohužel ne v příliš dobrém příběhu bez hloubky. Postavy i náměty se tam ztrácely bez většího využití a i když se na film hezky koukalo, plynul tak nějak bez žádného nadšení nebo překvapení.
X Japan (2016)
Dokument čistě o životě členů kapely, hlavně Yoshikiho. Chybělo mi tam více zajímavých záběru z koncertu.