Obľúbené filmy (10)
Votrelec (1979)
Vianočný príbeh (1983)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Pelíšky (1999)
21 Jump Street (2012)
Temný rytier (2008)
Spáči (1996)
Toto je môj najobľúbenejší film. No.1...Veľmi ťažký námet, ťažký psychosomat...Váž si rodinu, váž si priateľov a váž si sám seba ! Váž si zdravie a váž si to, čoho by si sa normálne nedočkal-objatie a lásku.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Film si ma získal celú...úplne som sa vžila do role Louise...starala som sa a zamilovala som sa do Willa...komu "neukápne" ani slzička, tak si film nepozrel celý...
Deadpool (2016)
Venom (2018)
Bez ostychu priznávam, že moje hodnotenie je vysoko ovplyvnené Hardym. Williams sa mi k nemu ale ani zďaleka nehodí - ani hereckým výkonom, ani fyzickým vyžarovaním. Za to som celkom sympatizovala s postavou Carltona Drakea.