Recenzie (389)
Bez hraníc (2013) (seriál)
Po prvních dvou dílech na AXN...jsem lehce rozpačitý..nijak neohromil a nevybočil...
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Po dvou dílech: Technicky odpovídá dnešnímu standardu .Děj :Růžová ohrada,ala tv nova-souhlas s hodnocením českýhonza,Radek99,ale i mnohých stejně kritických..
Kľúčom je strach (1972)
Stará klasika, bez digitálních sraček...je úžasné jak se mění poničení červené fordky v honičce )) A v Komandu to všichni zesměšní....tohle je poctivé filmové bláznovství....
Londýnské spiknutí (1974)
Jen epizoda ze seriálu http://www.csfd.cz/film/69041-persuaders-the/ Zde samostatně, zřejmě jen v rámci chlubení se cz dabingem.Nerad, ale přistoupím na tu hru.Ten dabing je totiž moc povedený. Zajímavé, že ta druhá podobně vyňatá epizoda zde samostatné místo nemá.Jmenuje se Černá magie.
42: Zrod legendy (2013)
Svět může být jiný ! Lepší. Proč ne?
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Když jednou milují, milují pořád.....ne jako lidé.Jejich svět je však černobílý..
Sto dní v Palerme (1984)
Je to smutné, ale už to se mnou nic nedělá..Ani z piety už nic. Možná, že to byl někdy PRO NĚKOHO super film, ale to byl i Mrazík. Výpověď doby, která ale časem vyprchá... Nejhorší je , že takhle to pořád může a jistě i je...U nás nyní hodně aktuální ...Lidstvo je nepoučitelné a menšina vládne většině...Hranice mezi politiky a kmotry jsou menší a menší..
Fair Game (2010)
JJ...Tak to prostě bylo.....
Hold (1980)
Vážně nejsi herečka ? Proč? Vyhýbáš se kuchyni. Od herečky se dočkáš snídaně jen tak, že jí uděláš značky na podlaze.... Jack Lemmon v plné síle..
Osudový kruh (1970)
Vůbec mi to nesedlo, hloupost jen s nádechem logiky. Ani hvězdy první ligy tohle nezachrání.Chatrné a děravé.S piety k režisérovi jsem dal 2 zvězdy, Vystříhat tak 40 min a dá se to překousnout....Omlouvám se kamarádi hodnotitelé.)) Nelze každý film z Francie považovat za bombu.Dá se u toho i usnout.Tohle rozhodně není stará škola. Možná tak poškola.A Bourvilovi jsem nevěřil.