Recenzie (705)
Na samotě u lesa (1976)
Tohle mě vždy pobaví :D To máte, tvárnice,překlady,krovy,latě,tašky,odpad,hřebíky,vruty,šrouby,dráty,dvojlinky,trojlinky,okapy,plechy,zemnící drát,elektroměr,pojistky,hromosvod,krabice pod vypínače,krabice od bočné. :DDD
Vynález skazy (1958)
Naprostá klasika,jako dítě jsem ten film miloval.
Dokonalý trik (2006)
Bale = MISTR HEREC
Psycho (1960)
Klasika :)
13. komnata - 13. komnata Daniela Landy (2006) (epizóda)
Daniela Landu mám rád,ne proto že bych byl skín,ne proto že bych schvaloval to jeho "společenství" ale proto že jako jedinej v současný hudbě zpívá o něčem. Jeho texty jsou pravdivý a proto je hodně lidí nesnese. Jinak k dokumentu. Lidi co řikaj že je debil by se měli probrat a kouknout na to kolik prodal desek a jak se vůbec vyjadřuje. Kdyby byl debil tak jim bude na všechny otázky odpovídat jako Uwe Boll. Neni dokonalej ale to neni nikdo.
T2 3-D: Battle Across Time (1996)
Vynikající záležitost. Hlavně scéna kde Arnold odpaluje létajicího terminátora brokovnicí basebalovym stylem :D
Vražedné pobrežie (1991) (seriál)
Musim dát ***** protože jako dítě jsem to dost žral,hlavně ten modrej JEEP :) Navíc dobrej úvodní song :)
Za nepriateľskou líniou (2001)
63% je podle mě hodně málo. Jistě,film má pár nelogičností (Raketa by opravdu za stíhačkou neletěla tak dlouho :D) ale na druhou stranu je výborně akční. Akční scény jsou dobré,wilson taky dobrej. Líbilo se mi to.
Hoří, má panenko (1967)
Tombola :D
Muži v čiernom (1997)
Dokonalá jednička po níž přišla naprosto debilní dvojka.