Recenzie (154)
Zozn@mka (2016)
Taková kravinka,ale celkem jsme se i nasmáli...
Päťdesiat odtieňov slobody (2018)
Nemůžu jinak.Vím,že to spousta lidí nepochopí,ale předčilo to i má očekávání a prostě poslední díl se vyvedl nejlíp.I s knihou se to dalo srovnávat..Já si to užila..Naschle pane a paní Greyovi
Návštevníci (1993)
Nejlepší díl,a Christian Clavier je naprosto dokonalý.Jeho herecké dovednosti jsou prostě úžasné a já se opravdu bavím pokaždé když to vidím.Škoda že další díly už to jen kazily..
Anihilace (2018)
Asi nejsem cílová skupina a nebo jsem na to byla málo sjetá..
Thor: Ragnarok (2017)
Nemůžu dát jinak,než plný počet.U tohoto podařeného dílka se divák ani minutku nenudí..Úžasná režie, super akce, dobré dialogy a prostě celé je to úplně perfektní.Už dlouho jsem se tak nebavila..
Pýcha a predsudok (2005)
Miluju tu dobu a vše kolem ní..Takže úžasně strávený čas.
Buffy, premožiteľka upírov (1997) (seriál)
Jako puberťák jsem to neskutečně žrala,a je opravdu dlouho,co jsem byla puberťák.V tý době bych dala tak 4*,necháme to tak...
Asterix: Sídlo bohov (2014)
To se opravdu povedlo.Příjemný děj,spousta vtipů a akce.Povedená animace.Prostě úžasný Asterix,který opravdu stojí za shlédnutí.A ne jen jednou.
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Nechápu,jak někdo může pořád mít takový hlášky.Ale čím víc sérií,tím je to snad lepší.Takže jen tak dál..
Charlie: Všetky psíčky idú do neba (1989)
Moje krásné dětství.Tuhle pohádku jsem milovala a za ta dlouhá léta se to nezměnilo..