Denníček (236)
Faking It - Season 3
Kompletní hodnocení třetí ( poslední ) řady - 7/10
Fuller House - Season 1
1x01 - Our Very First Show, Again - 4/5
1x02 - Moving Day- 3,5/5
1x03 - Funner House - 3/5
1x04 - The Not-So-Great Escape - 3/5
1x05 - Mad Max - 3/5
1x06 - The Legend of El Explosivo - 3/5
1x07 - Ramona's Not-So-Epic Party - 3/5
1x08 - Secrets, Lies and Firetrucks - 3/5
1x09 - War of the Roses - 3/5
1x10 - A Giant Leap - 3,5/5
1x11 - Partnerships in the Night - 3/5
1x12 - Save the Dates - 3,5/5
1x13 - Love Is in the Air - 3,5/5
Kompletní hodnocení první série - 6,5/10
Slasher - Season 1
1x01 - An Eye for an Eye - 3/5
1x02 - Digging Your Grave with Your Teeth - 2,5/5
1x03 - ?
1x04 - ?
1x05 - ?
1x06 - ?
1x07 - ?
1x08 - ?
Maraton hororových filmů - 8.2.-14.2.
Tak už podruhé jsem se přihlásil do hororového maratonu a musím napsat, že nebyl sice špatný, ale na ten první nemá. Samozřejmě je to taky mým výběrem snímků. Pustil jsem si hlavně na snímky, které mi už nějakou dobu zabíraly místo na disku a také dvě čerstvé novinky.
Reversal - 3* - Úkol týdne splněn
The Haunting - 3*
Leviathan - 3*
Cabin Fever - 3*
Sweet Home - 3*
The Seasoning House - 3* - Úkol týdne splněn podruhé
Freaks of Nature - 3*
El Cuerpo - 4*
Lucifer - Season 1
Mé hodnocení epizod nyní tady.
Luther - Season 4
7/10
Legends of Tomorrow - Season 1
Mé hodnocení epizod nyní tady.
Seriálová topka 2015
Nejlepší seriály u kterých mám kompletně dokoukané všechny epizody a vznikly v roce 2015
Better Call Saul, Jessica Jones, Scream, Ash vs Evil Dead, Wayward Pines
Nejlepší seriálové epizody v roce 2015:
11x09 - O Brother, Where Art Thou? - Supernatural
2x06 - Enter Zoom - The Flash
2x08 - Legends of Today - The Flash
2x02 - Knock, Knock - Gotham
2x03 - The Last Laugh - Gotham
3x05 - Tribal - 5/5 - Banshee
3x10 - We All Pay Eventually - Banshee
1x01 - El Jefe - Ash vs Evil Dead
4x00 - Sherlock: The Abominable Bride - Sherlock
9x13 - Doctor Who: The Husbands of River Song - DW
9x10 - Face the Raven - DW
9x11 - Heaven Sent - DW
9x12 - Hell Bent - DW - Absolutní vítěz!!!!
Top seriál, který se s námi rozloučil:
Hannibal - třetí řada byla konečná
Nejlepší seriálový záporák:
Kilgrave v podání Davida Tennanta ze seriálu Jessica Jones.
Jednoznačným vítězem roku 2015 se stává: Breaking Bad
Jessica Jones - Season 1
Kompletní hodnocení první řady - 8/10
Supergirl - Season 1
1x01 - Pilot - 4/5
1x02 - Stronger Together - 3,5/5
1x03 - Fight or Flight - 3/5
1x04 - How Does She Do It? - 3/5
1x05 - Liveware - 3,5/5
1x06 - Red Faced - 3/5
1x07 - Human For a Day - 3/5
1x08 - Hostile Takeover - 3/5
1x09 - Blood Bonds - 3/5
1x10 - Childish Things - 3/5
1x11 - Strange Visitor from Another Planet - 3,5/5
1x12 - Bizarro - 3/5
1x13 - For the Girl Who Has Everything - 4/5
1x14 - Truth, Justice and the American Way - 3/5
1x15 - Solitude - 3/5
1x16 - Falling - 4/5
1x17 - Manhunter - 4/5
1x18 - World's Finest - 4/5
1x19 - Spooking It - 4,5/5
1x20 - Better Angels - 3,5/5
Kompletní hodnocení první řady - 6,5/10
The Originals - Season 3
3x01 - For the Next Millennium - 3/5
3x02 - ?
3x03
3x04
3x05
3x06
Ash vs Evil Dead - Season 1
Mé hodnocení epizod nyní tady.
Arrow - Season 4
4x01 - Green Arrow - 3,5/5
4x02 - The Candidate - 4/5
4x03 - Restoration - 4/5
4x04 - Beyond Redemption - 3,5/5
4x05 - Haunted - 4/5
4x06 - Lost Souls - 3/5
4x07 - Brotherhood - 3,5/5
4x08 - Legends of Yesterday - 4/5
4x09 - Dark Waters - 3,5/5
4x10 - Blood Debts - 3/5
4x11 - A.W.O.L. - 3//5
4x12 - Unchained - 3/5
4x13 - Sins of the Father - 3/5
4x14 - Code of Silence - 2/5
4x15 - Taken - 3,5/5
4x16 - Broken Hearts - 2/5
4x17 - Beacon of Hope - 3/5
4x18 - Eleven-Fifty-Nine - 3,5/5
4x19 - Canary Cry - 3/5
4x20 - Genesis - 3,5/5
4x21 - Monument Point - 3,5/5
4x22 - Lost in the Flood - 4/5
4x23 - Schism - 4,5/5
Kompletní hodnocení čtvrté řady - 6/10
American Horror Story - Season 5: Hotel
5x01 - Checking In - 3,5/5
5x02 - Chutes and Ladders - 3,5/5
5x03 - Mommy - 3/5
5x04 - Devil's Night - 3,5/5
5x05 - Room Service - 4/5
5x06 - Room 33 - 3,5/5
5x07 - Flicker - 2,5/5
5x08 - The Ten Commandments Killer - 3.5/5
5x09 - She Wants Revenge - 2,5/5
5x10 - She Gets Revenge - 3/5
5x11 - Battle Royale - 3/5
5x12 - Be Our Guest - 3,5/5
Kompletní hodocení šesté řady - 6/10 ( Pro mě zatím nejhorší řada )
Supernatural - Season 11
11x01 - Out of the Darkness, Into the Fire - 4/5
11x02 - Form and Void - 4/5
11x03 - The Bad Seed - 3,5/5
11x04 - Baby - 4/5
11x05 - Thin Lizzie - 4/5
11x06 - Our Little World - 4/5
11x07 - Plush - 3/5
11x08 - Just My Imagination - 3/5
11x09 - O Brother, Where Art Thou? - 5/5
11x10 - The Devil in the Details - 4/5
11x11 - Into the Mystic - 3,5/5
11x12 - Don't You Forget About Me - 3/5
11x13 - Love Hurts - 3/5
11x14 - The Vessel - 4/5
11x15 - Beyond the Mat - 3/5
11x16 - Safe House - 3/5
11x17 - Red Meat - 3/5
11x18 - Hell's Angel - 4/5
11x19 - The Chitters - 3/5
11x20 - Don't Call Me Shurley - 5/5
11x21 - All in the Family - 4/5
11x22 - We Happy Few - 4/5
11x2 - Alpha and Omega - 2/5
Kompletní hodnocení jedenácté řady - 7,5 - Jedenáctá řada se mi hodně líbila, až na finále, které bylo jedno z nejhorších ze všech řad.
The Flash - Season 2
Mé hodnocení epizod nyní tady.
Black Mirror - Season 1-2
1x01 - The National Anthem - 4/5
1x02 - Fifteen Million Merits - 4/5
1x03 - The Entire History of You - 5/5
2x01 - Be Right Back - 4/5
2x02 - White Bear - 5/5/
2x03 - The Waldo Moment - 3/5
Vánoční speciál: White Christmas - 5/5
Heroes:Reborn
1x01 - Brave New World - 3/5
1x02 - Brave New World - 35
1x03 - Under the Mask - 3,5/5
1x04 - The Needs of the Many - 3/5
1x05 - The Lion's Den - 3,5/5
1x06 - Game Over - 4/5
1x07 - June 13th (1) - 5/5
1x08 - June 13th Part Two - 5/5
1x09 - Sundae, Bloody Sundae - 4,5/5
1x10 - 11:53 to Odessa - 4/5
1x11 - Send in the Clones - 4/5
1x12 - Company Woman - 4/5
1x13 - Project Reborn - 3,5/5
Kompletní hodnocení páté řady - 7/10
Scream Queens - Season 1
1x01 - Pilot - 2/5
1x02 - Hell Week - 3/5
1x03 - Chainsaw - 3/5
Momentálně nemám chuť sledovat dál. Možná v budoucnu tomu dám ještě šanci, uvidím :-)
Doctor Who - Season 9
9x01 - The Magician's Apprentice- 4/5
9x02 - The Witch's Familiar - 4/5
9x03 - Under the Lake - 3/5
9x04 - Before the Flood - 3/5
9x05 - The Girl Who Died - 3,5/5
9x06 - The Woman Who Lived - 3,5/5
9x07 - The Zygon Invasion - 3/5
9x08 - The Zygon Inversion - 4/5
9x09 - Sleep No More - 2/5
9x10 - Face the Raven - 5/5
9x11 - Heaven Sent - 5/5
9x12 - Hell Bent - 5/5
9x13 - The Husbands of River Song - 5/5
Kompletní hodnocení deváté řady - 7,5/10