Denníček (236)
Doctor Who 50th Anniversary
The Day of the Doctor 5/5
The Killing obnoven pro 4. řadu
Minulý týden k nám přišla skvělá zprává, můj oblíbený seriál bude nakonec opět pokračovat. Čtvrtá řada bude mít 6.dílů a natáčení začne v únoru 2014.
Misfits - Season 5
5x01 - 4/5
5x02 - 4/5
5x03 - 4/5
5x04 - 3,5/5
5x05 - 4/5
5x06 - 4/5
5x07 - 4/5
5x08 - 4/5
Kompletní hodnocení páté řady - 8/10
A je konec. Tato série mě bavila, ale poslední díl jsem přeci jen čekal lepší. Naštěstí věřím mi v to, že nám to film vynahradí a důstojně ukončí. Misfiti mi budou, ale určitě jako seriál hodně chybět.
Evil Dead - Blu - Ray
Tak jsem si včera po dlouhé době udělal radost a pořídil si tento kousek do mé sbírky.
Hannibal - Season 1
Hodnocení celé série, kterou jsem zkoukl za víkend.
7,5/10
American Horror Story - Season 3: Coven
3x01 - Bitchcraft - 4/5
3x02 - The Boys - 4/5
3x03 - The Replacements - 3,5/5
3x04 - Fearful Pranks Ensue - 3,5/5
3x05 - Burn, Witch, Burn - 4,5/5
3x06 - The Axeman Cometh - 4/5
3x07 - The Dead - 3,5/5
3x08 - The Sacred Taking - 4/5
3x09 - Head - 4/5
3x10 - The Magical Delights of Stevie Nicks - 3,5/5
3x11 - Protect the Coven - 4/5
3x12 - Go to Hell - 4/5
3x13 - Seven Wonders - 5/5
Celkové hodnocení třetí řady - 7-8/10
How I Met Your Mother - Season 9
9x01 - The Locket - 5/5
9x02 - Coming Back - 5/5
9x03 - Last Time In New York - 4/5
9x04 - The Broken Code - 3,5/5
9x05 - The Poker Game - 4/5
9x06 - Knight Vision - 4/5
9x07 - No Questions Asked - 3/5
9x08 - The Lighthouse - 4/5
9x09 - The Platonish - 5/5
9x10 - Mom and Dad - 4/5
9x11 - Bedtime Stories - 3/5
9x12 - Rehearsal Dinner - 4/5
9x13 - Bass Player Wanted - 5/5
9x14 - Slapsgiving 3: Slappointment in Slapmarra - 4/5
9x15 - Unpause - 4/5
9x16 - How Your Mother Met Me - 5/5 ( u tohohle dílu si člověk uvědomí, že další skvělý seriál brzy skončí )
9x17 - Sunrise - 4/5
9x18 - Rally - 4/5
9x19 - Vesuvius - 4,5/5
9x20 - Daisy - 5/5
9x21 - Gary Blauman - 5/5
9x22 - The End of the Aisle - 5/5
9x23 - :/
Supernatural - Season 9
9x01 - I Think I'm Gonna Like It Here - 4/5
9x02 - Devi May Care - 4/5
9x03 - I'm No Angel - 4,5/5
9x04 - Slumber Party - 4/5
9x05 - Dog Dean Afternoon - 3,5/5
9x06 - Heaven Can't Wait - 4/5
9x07 - Bad Boys - 4/5
9x08 - Rock and Hard Place - 4/5
9x09 - Holly Terror - 5/5
9x10 - Road Trip - 5/5
9x11 - First Born - 5/5
9x12 - Sharp Teeth - 2,5/5
9x13 - The Purge - 3/5
9x14 - Captives - 3,5/5
9x15 - Thinman - 3/5
9x16 - Blade Runners - 4/5
9x17 - Mother's Little Helper - 3,5/5
9x18 - Meta Fiction - 4/5
9x19 - Alexis Annie Alex Ann - 2/5
9x20 - Bloodlines - 2/5
9x21 - King of the Damned - 4/5
9x22 - Stairway to Heaven - 4/5
9x23 - ?
The Crazy Ones - Season 1
1x01 - 3/5
1x02 - The Spectacular - 3/5
1x03 - Bad dad - 4/5
1x04 - Breakfast Burrito Club - 3,5/5
1x05 - ?
1x06 - ?
1x07 - ?
1x08 - ?
The Originals - Season 1
1x01 - Pilot 4/5
1x02 - House of the Rising Son - 4,5/5
1x03 - Tangled Up in Blue - 4,5/5
1x04 - Girl in New Orleans - 4,5/5
1x05 - Sinners and Saints - 4,5/5
1x06 - Fruit of the Poisoned Tree - 4,5/5
1x07 - Bloodletting - 4/5
1x08 - The River in Reverse - 4/5
1x09 - Reigning Pain in New Orleans - 4/5
1x10 - The Casket Girls - 4/5
1x11 - Après Moi, Le Déluge - 4/5
1x12 - Dance Back From the Dead - 4/5
1x13 - Crescent City - 4/5
1x14 - Long Way Back From Hell - 4/5
1x15 - Le Grand Guignol - 4/5
1x16 - Farewell to Storyville - 3,5/5
1x17 - Takiawase - 3/5
1x18 - The Big Uneasy - 3,5/5
1x19 - An Unblinking Death - 3,5/5
1x20 - A Closer Walk with Thee - 3/5
1x21 - The Battle of New Orleans - 4,5/5
1x22 - From a Cradle to a Grave - 4,5/5
Kompletní hodnocení první řady: 8/10
The Vampire Diaries - Season 5
5x01 - I Know What You Did Last Summer 3,5/5
5x02 - True Lies - 3/5
5x03 - Original Sin - 4/5
5x04 - For Whom The Bell Tolls - 4/5
5x05 - Monsters Ball - 4/5
5x06 - Handle with Care - 3/5
5x07 - Death and the Maiden - 3,5/5
5x08 - Dead Man on Campus - 4/5
5x09 - The Cell - 4,5/5
5x10 - Fifty Shades of Grayson - 4/5
5x11 - 500 Years of Solitude - 4/5
5x12 - The Devil Inside - 3/5
EDIT: Bohužel nemám už náladu tento seriál sledovat dál. Začalo to dílem kdy se těla Eleny zmocnila Katherine. Vynechal jsem asi dva díly, stačilo přečíst pár spoilerů, nebo nějaký díl proklikat a stále jsem byl v obraze. A říkal jsem si, že dám teda ještě pár dílům šanci, ale prostě to nejde. Tento seriál mi momentálně už nemá co nabídnout.
The Blacklist - Season 1
1x01 - Pilot - 4/5
1x02 - The Freelancer 4/5
1x03 - ?
1x04 - ?
1x05 - ?
1x06 - ?
1x07 - ?
1x08 - ?
1x09 - ?
1x10 - ?
Agents of S.H.I.E.L.D. - Season 1
1x01 - Pilot - 4/5
1x02 - 0-8-4 - 4/5
1x03 - The Asset - 2,5/5
1x04 - ?
1x05 - ?
1x06 - ?
1x07 - ?
1x08 - ?
1x09 - ?
1x10 - ?
Sleepy Hollow - Season 1
1x01 - Pilot - 5/5
1x02 - Blood Moon - 3/5
1x03 - For the Triumph Evil - 4/5
1x04 - The Lesser Key of Solomon - 3/5
1x05 - John Doe - 3/5
1x06 - The Sin Eater - 4/5
1x07 - The Midnight Ride - 4/5
1x08 - Necromancer - 4,5/5
1x09 - Sanctuary - 3,5/5
1x10 - ?
1x11 - ?
1x12 -?
1x13 - ?
Two and Half Men - Season 11
11x01 - Nangnangnangnang - 3/5
11x02 - I Think I Banged Lucille Ball 2/5
11x03 - This Unblessed Biscuit - 4/5
11x04 - Clank, Clank, Drunken Skank 4/5
11x05 - Alan Harper, Pleasing Women Since 2003 - 4/5
11x06 - Justice in Star-Spangled Hot Pants - 4/5
11x07 - Some Kind of Lesbian Zombie - 4/5
11x08 - Mr.Walden, He Die. I Clean Room - 3/5
11x09 - Numero Uno Accidente Lawyer - 4/5
11x10 - On Vodka, on Soda, on Blender, on Mixer! - 4,5/5
11x11 - Tazed In The Lady Nuts - 4,5/5
11x12 - Baseball. Boobs. Boobs. Baseball - 4/5
11x13 - Bite Me, Supreme Court 11/13 - 3/5
11x14 - Three Fingers of Créme de Menthe - 3,5/5
11x15 - Cab Fare and a Bottle of Penicillin - 4/5
11x16 - How to Get Rid of Alan Harper - 4/5
11x17 - Welcome Home, Jake - 4/5
11x18 - West Side Story - 4/5
11x19 - Lan Mao Shi Zai Wuding Shang - 4/5
11x20 - Lotta Delis in Little Armenia - 4/5
11x21 - 1-900-Mix-A-Lot - 4/5
11x22 - Oh, WALD-E, Good Times Ahead - 4/5
Kompletní hodnocení celé série - 8/10
The Big Bang Theory - Season 7
7x01 - The Hofstadter Insufficiency - 4/5
7x02 - The Deception Verification - 4/5
7x03 - The Scavenger Vortex - 4,5/5
7x04 - The Raiders Minimization - 4/5
7x05 - The Workplace Proximity - 4,5/5
7x06 - The Romance Resonance - 4/5
7x07 - The Proton Displacement - 4,5/5
7x08 - The Itchy Brain Simulation - 4,5/5
7x09 - The Thanksgiving Decoupling - 5/5
7x10 - The Discovery Dissipation - 4/5
7x11 - The Cooper Extraction - 4/5
7x12 - The Hesitation Ramification - 5/5
7x13 -The Occupation Recalibration - 4/5
7x14 - The Convention Conundrum - 4/5
7x15 - The Locomotion Manipulation - 4/5
7x16 - The Table Polarization - 4/5
7x17 - The Friendship Turbulence - 4/5
7x18 - The Mommy Observation - 3/5
7x19 - The Indecision Amalgamation - 4/5
7x20 - The Relationship Diremption - 3,5/5
7X21 - The Anything Can Happen Recurrence - 4/5
7x22 - The Proton Transmogrification - 4/5
7x23 - The Gorilla Dissolution - 4/5
7x24 - The Status Quo Combustion - 4/5
Kompletní hodnocení sedmé řady - 8/10