Recenzie (131)
Život v sevření mrazu (2013) (seriál)
Nekonečná dokumentárna séria plná svalnatých kecov a patetických fráz. Aljaška je len pre drsňákov; každý deň nám ide o život, ale nemenili by sme za nič na svete; ak sa nám nepodarí nič uloviť, budeme hladný; musíme si poradiť bez výdobytkov modernej civilizácie, hlavne že skoro každý z nich má nové snehové skútre, motorové píly, pušky....................
K9: Oceľový tesák (2023)
Zfušovaná a ešte aj trápna vykrádačka Johna Wicka
Supermarket (2015) (seriál)
-15/5
Příběhy z kaštanových lesů (2019)
Divný a otravný film o bezcitnom a sobeckom idiotovi. Viacmenej všetky osoby vo filme sa správajú ako idioti z divnou mentalitou a divnými zvykmi. Spoiler. Márne budete čakať, že sa hlavný hrdina v priebehu filmu zmení z bezcitného idiota na milého starčeka. Žil ako bezcitné hovädo a aj skape ako bezcitné hovädo
Sláva je tu sníh (2023)
K "dokonalosti" chýbal len krôčik, čierny sneh!
Jáson a Argonauti (1963)
Keď som ten film videl prvý krát ako 14 ročný(1980), pozeral som na tie filmové triky s nemým úžasom. Dnes mi to už iba vyvoláva úsmev na tvári
Arnold (2023) (seriál)
Tri hodiny Arnieho pokryteckých a egoistických blábolov. Hanbím sa za to, že tento bezcharakterný človek bol kedysi môj vzor
Villa Lucia (2023)
-0,01/5
I Wanna Dance with Somebody (2022)
0,3/5
Život pre samoukov (2023)
České komédie posledných rokov mi pripomínajú zdochyňajúceho koňa. Síce ešte kope, ale jeho koniec sa neodvratne blíži. O slovenských komédiách(filmoch všeobecne) je zbytočne sa vyjadrovať, ten kôň už dávno zdochol