Recenzie (2 753)
Death Heads: Brain Drain (2018)
Třetí pokračování bizardních příběhů od FULL MOON.Chvílemi mě to připomínalo Re-Animátora v daleko krvavějším levelu.Létajíci hlavy,dřevěný panák a spousta dalších méně či více povedených krvavých blbostí.Zdá se mě,že Pyun stále má zakomponovanou haprovitost digi záběrů ,jako by stále žil v 80-90 letech.Pro mě je to spíše úsměvná parodie,ale vcelku zábavný mišmaš více filmů dohromady. Ikdyž je to fantasmagorická blbost,dám průměr,jejikož vymyslet něco takovýho dá zabrat.
Shattered Lives (2009)
Sehnal jsem si 4 Lindberghovi filmy najednou a mám pocit,že o další podívanou zájem nemám.
Bunnyman (2009)
Hodně nepovedený zajíček.
Nemilosrdný strelec (2007)
No sakra,Takaši to vybušil do extrému.Brilantní akční podívaná s hubou dokořán a se skleničkou pocucávající WHISKI.
Vládkyňa meča (2001)
Dobrá akční věc s perfektní vizualizací soubojů.Zábavná oddychovka.
Hobbs End (2002)
Zpočátku se film jeví vcelku fajn,jenže posléze začne příběh haprovat zřejmě vlivem scenáře a David Segal už to neukočíroval a sjede to do pr......V malém městě ve větší míře vzdálené od civilizace žije mladá vdova ,která se seznámí s mužem,kterému nabídne pomoc,ale netuší,co ji čeká.Nudný a bezbřehý horůrek bez strachu a většího napětí.
4Gyoshi churi yeongyeok (2009)
Vcelku velmi dobrá oddychovka,která baví.
Submarino (2010)
Tvrdý a slušně deprimující film.V kůži ani jednoho z bratrů bych být nechtěl.
Shazam! (2019)
Tak tohle rodiné dílko opravdu nemusím a odcházím v půli projekce na jiný film.
Lycanthropy (2006)
V celku by to byl dobrý horor,být tam více drsnějších a krvavejších scén,jelikož samotný příběh je dobře napsaný.Detektiv dostane případ vyšetřit vraždu dívky,která byla pravidelným návštěvníkem velmi divokého a prestižního clubu ve městě.Je zjištěna droga z určité houby,která má mýtické poslání a je spojována právě s tímto případem u dívky.Majitel clubu DIS je podezřelý právě z podávání této drogy aby přivodil závislost ,která vede i k dalším šílenostem,jmenovitě mýtu vlkodlaka.