Recenzie (2 753)
Zeljonyj Slonik (1999)
Je to zvláštní,ale tento film dává opravdové zrcadlo trestaneckého života,který není ničím novým.Filmy s takovou tématikou se netočí jenom tak.Pokud zajdete do pramenů literatury hlouběji,Japonské válečné vězení bylo ještě tvrdší,kdy kanibalismus mezi spoluvězni byl velice přítomným jevem,kdy pojídání výkalů a pití moči bylo to nejmenší zlo..Pokud režisérka filmu o tom něco ví a to si myslím že ano,tak v tomto filmu excelovala svou odvahou vůbec něco takového natočit.
Taeter City (2012)
No byl jsem velice překvapený tímto gore festivalem ,který vypiplal Santiho nekompromisní ulítlý mozek,který naservíroval dávku dalšího filmového bahna okořeněného dávkou krve.U MĚ DOBRÝ.
Obří spár (1957)
Tento horor se mě fakt těžko hodnotí už kvůli fantazii a magorizmu jak režiséra tak scenáristů.Myslím,že s tímto ptákem měli problémy i v dané době.
Bláznivý exorcista (1990)
S tímto druhem komedie jsem měl trochu problém,ale vydržel jsem koukat do konce.Tentokrát Nielsen body opravdu ztrácí.Nedomyšlené a odfláklé.
Hotel Inferno (2013)
Zvláštní a přitom celkem koukatelný splatter.
Asylum of Satan (1972)
Úsměvný film na odpoledne při čaji s přívlastkem horor.
Asylum of Fear (2018)
Nefunkční a zbytečný brak roku 2018.
Night of Fear (1972)
Dobrá práce a dobrý pohřbený kousek.
Scarecrows (2017)
Jednoduchý příjemný horůrek.
Na plný plyn (2017)
To bylo hodně laciné.