Obľúbené seriály (7)
Mentalista (2008)
Oddychový,pro mě velmi příjemný seriál.
Červený trpaslík (1988)
Kultovní výborná věcička, u které se opravdu bavím.
Beavis a Butt-Head (1993)
Ash vs Evil Dead (2015)
Výborný po všech stránkách.Jsem nadšen .
Haló, haló! (1982)
PECKA,CO ŘÍCI DÁL??.Dobré podoledne.