Recenzie (622)
Majster (2012)
*****Phoenix ***Seymour*film
Ripper Street (2012) (seriál)
bože, jak to v tom BBC dělají a rád bych ti ještě jednu přidal..
James Bond: Skyfall (2012)
* Bardem + * kulisy + * příběh/scenérie + * Mendes/příběh = zajímá mě jak na to naváží pokračovatelé
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
1x* za animovaného Jardu Jágra zhmotnělého Rarachem Kérkafousem. Nedokoukáno, snad mi něco neuteklo..
Tenkrát na Balkáně (2011) (TV film)
Nevyvážené !!! Nějak tam chybí začátek 25.6.1991 vyhlášení nezávislých států Slovinska a Chorvatska. Následné střety mezi slovinskou Teritoriální obranou a Jugoslávskou lidovou armádou, která hájila federální předpisy . Ten byl ukončen Brionskou deklarací. Dokumentární příběh začíná až 08/91 Vukovarem. Také nám nějak vypadla část 1995 o chorvatských etnických čistkách v operaci Oluja.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Prostě v této kategorii pouze 2.místo. A to dle mého názoru zachránily jen úvodní titulky, sem a tam hudba, rukopis režiséra. Tenhle boj se nedal vyhrát, producent a režisér vsadili na špatnou kartu, já bych volil třeba Hypnotizéra od pseudonymu Larse Keplera. Nadruhou stranu trochu závidím těm co první zpracování neviděli..
Sherlock (2010) (seriál)
Andrew Scott - excelentní ! Poslední záběr druhé série - škoda ! S03 *** nuda bohužel předpověď posledního záběru se naplnila !
Hlad (1983)
28 let po jsem našel, viděl a byl spokojenej, úvodní sekvence s Bauhaus a opicí je inspirující, obrazy světla a stínu malebné, střih pettingující, hudba edukativní, tři hlavní hrdinové k pomilování, jenže ke konci se nám to nějak rozdrobilo a k výronu nedošlo.
Fighter (2010)
Víceméně **** za Balea, čímž si konečně vykoledoval vstup do mé síně slávy, že mu to ale trvalo.
Gorillaz: Live in Manchester (2006) (koncert)
To je pecka. Nejzáživnější koncert tohoto roku !