Recenzie (343)
Sengoku kitan jótóden: Sóšúhen (1989)
Místy sice docela nepřehledné a zmatené, jinak však hodně dobré a krvavé anime.
Brazil (1985)
Posledni půlhodinu jsem nedýchal. Nadherný film.
Plán 9 (1959)
Neuvěřitelně zábavné a bizarně kouzelné. :o)
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Už tenkrát, když jsem to viděl na videu to byla děsná hovadina. Postupem času je to ještě trapnější.
Zlovestné ticho (2007)
V současné hororové produkci silný nadprůměr. Originální nápad, dobře napsaný scénář, zajímavá myšlenka, silně bizarní a děsivé finále. Tohle se tvůrcům úvodního SAW opravdu povedlo! V rámci žánru maximální hodnocení.
Ovoce stromů rajských jíme (1969)
2 * pouze pro znamenitou Liškovu hudbu. Jinak nic...:o((
Piatok trinásteho 7: Nová krv (1988)
"Sedmička" má naprosto debilní scénář. Té telekineze už je tam trochu moc. A co ten fotřík na konci??? Pro mě po jedničce asi zatím nejhorší díl. Trochu to pravda zachraňují docela propracované efekty. Jen té krve by mohlo být více. Vždyť o tom to sakra je. :o(
Piatok trinásteho 6: Jason žije (1986)
Asi nejzábavnější díl téhle série. Začátek je fakt nářez a některé odkazy a vtípky jsou opravdu výborné.
Funny Games (1997)
Actually that wasn't so funny :o))
Piatok trinásteho 5 (1985)
Neuěřitelné, asi po hodině sledování jsem chtěl film poslat do odpadu, ale nakonec se to pořádně rozjelo a "Jason" se do toho pustil natvrdo.