Posledné recenzie (14)
Vládci chaosu (2018)
Tento film mě bude obtěžovat i ve snu,takže za pět.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
První Star Wars co se mi líbí.
Borgiovci (2011) (seriál)
Po dvou sériích a prvním díle 3.série, zvyšuji na plný počet. Výborně natočené, zahrané, intriky... to můžu.