Obľúbené filmy (9)
15 minút (2001)
Vrana (1994)
Poslední mohykán (1947)
Ospalá diera (1999)
Pelíšky (1999)
Gladiátor (2000)
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Tenhle díl byl podle mě nejzajímavější z celé série, zajímavé prostředí, pěkná temná atmosféra atd. . . není co dodat.