Recenzie (12)
Nech svět světem (2023)
139minut ztraceného času
Karlos (2024)
Vrchol odpornosti !
Karel (2020)
Karlovi respekt, dokument jedno velký NIC..škoda!
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (séria)
Top!
Dokonalý pacient (2019)
Sila roku, myslel sem si že nejdebilnejsi soudnictvi mame u nas.. kdepak :-)
Špindl 2 (2019)
Odpad roku!
Premiér (2019) (seriál)
Luxusní sračka!!!
Upgrade (2018)
Síla! Kdybych se předtím nepodíval na obsazení místama bych řekl že vidím Toma Hardyho :-)
Dunkirk (2017)
Žádná výhra teda .. spíš zklamání!
Oddělen (2011)
Síla!