Posledné recenzie (237)
Prázdniny (2006)
strasne vsetci herci prehravali...vidiet juda lawa ako uplakanca bolo az smiesne a tazko uveritelne...miestami ako zly tinedzersky film,miestami snaha o nieco duchaplne /stary scenarista/,miestami chaby pokus o magickost ako bola napr. v cokolade /anine dazde/...no a do toho tie silene emocie a juchukanie...velke sklamanie...a cely film vratane hereckych vykonov vystihuje len jedno slovo-trapne...
Emily in Paris (2020) (seriál)
tento serial musi byt nejaky socialny marketingovy projekt-ved je to jedna mega reklama na francuzsko, miestami posobi ako video cestovnej kancelarie...najskor minusy-prvym je postava emily-v podstate nezaujimava, len vecne hrajuca na pozitivne vibracie, akoby ani nemala svoje vlastne pocity /camille s nou uzavrie dohodu, ze ani jedna z nich nebude mat kuchara gabriela-a vzapati sa camille s nim da dohromady bez toho aby sa emily aspon ospravednila a rovno sa k nemu nastahuje-a emily nic.../...navyse lily collins so svojim telickom ako pubertalne dievcatko a usmevom pocestnej panny sa mi rozhodne nehodila na postavu zeny, ktora kde sa objavi, tak najvplyvnejsi chlapi v parizi z nej padaju do kolien...ona rozhodne nie je ziadna dalsia carrie bradshaw...dalsie co ma zarazilo-jej satnik...kazdy den exkluzivne znackove oblecenie,ani raz si neobliekla opakovane nejaky kusok...odkial na to brala peniaze? vlastne,akoby predvazanie modelov bolo jedinym poslanim marketingovej pracovnicky emily...a dalej-to mysleli tvorcovia vazne, ze mladucka americka zabka bez znalosti francuzstiny nabehne do pariza a od prveho dna chrli napad za napadom, castokrat zachranuje projekty, zatial co starsi a skusenejsi ludia z agentury akoby boli uplne bez invencie, len taki neschopni tutmacikovia? ako potom cele roky fungovali a mali exkluzivnu klientelu?...toto si tvorcovia fakt mohli odpustit...to, ze sa vsetko toci len okolo bohatsich a vplyvnych ludi a ignoruje beznu, nie prijemnu ani oku lahodiacu realitu /obycajni ludia tam boli tusim len starsia pani s metlou v dome kde byva emily, a pan domovnik-a obaja boli zobrazeni ako vyzorova spodina, navyse nie prijemna po ludskej stranke/ je ok, ale napr mindy, bez prace, musi byvat u emily a spavat s nou v jednej posteli, vybera benoitovi z klobuka posrate euro,aby mala na metro-ale aj ona sa predvadza v kuse v evidentne drahych modeloch kazdy den-wtf?...na to, ze sa jedna o pariz je sokujuca absencia moslimskych spoluobcanov....stret usa-ckej a francuzskej kultury bol dokonaly...okrem toho bol zvysok serialu pohodovy, citila som sa uzasne ako 2 dekady dozadu, ked som pozeravala sous le soleil /a na moje potesenie sa v emily in paris objavil aj predstavitel manua ♥ v ulohe manzela sylvie/...tajne dufam,ze po pripravovanej 4. serii to zabalia, lebo zacinaju robit z emily privelmi radodajnu zenu ( a uprimne,neverim jej to-rovnako ani jej influencerstvo/...plusove body za sviznost, sitkomovu stopaz, zahrnutie socialnych sieti, za pocin bez iluminatskych symbolov ci temnoty-co je dnes rarita, a hlavne to,ze vo francuzsku hovoria postavy po francuzsky....davam 5 hviezdiciek, lebo som sa pri sledovani citila ako v casoch, ked bol svet este v poriadku...
Free Guy (2021)
"kde je banka? ziadna uz nie...a co budeme robit? cokolvek co budeme chciet..." :-D ..asi tak...v casoch AI a nazorov, ze zijeme v pocitacovej simulacii ziskava tento film este vacsi presah. vratane NPC..sekundove cameo chrisa evansa za 100 bodov...s ryanom reynoldsom mam odjakziva problem, jednoducho mi ide na nervy-mali mat vymenene obsadenie s chaningom tatumom...najvacsiu vytku mam k hudbe, velka slabota...