Recenzie (549)
Gangster KA (2015)
Maximálně slušný průměr - atmosféra zajímavá, herci výborní...ALE...co z toho všeho. Není to fakt žádný thriller, je to takový biografický film, pokud vás zajímá život Káčka. Pokud ne, nebo čekáte nějakou "extra přidanou hodnotu", není to o ničem. Možná to druhý díl srovná, ale nevím, je to o celkovém konceptu. Dvě velké výtky - postava/y vypravěče jsou úplně mimo, plus - proč do háje v našich seriálech/filmech ze stejného období hrají ti samí herci?? Ne někteří, ale všichni?? Člověk kouká na Káčko a vidí Rapla atdatd.
Šéf (2014)
Velmi, velmi příjemná záležitost - příběh sbližování se otce a syna, ale i návratu ke kořenům a hledání osobního štěstí v jednoduchých věcech, které ale člověk dělá pro sebe. Famózní Jon Favreau v hlavní roli, lehce plynoucí příběh, pohled do kuchyní a skvělá hudba. Feel-good movie pro nejeden večer. 80%.
Rapl (2016) (seriál)
Zajímavý seriál s velmi silně klesající kvalitou jednotlivých dílů - co začalo jako hutná, atmosférou téměř noir detektivka, skončilo jako ucouraný seriál, kterých běží v bedně tucty. Pořád je to na český standard velmi slušné, ale jinak zklamání. Dobré herecké výkony, skvělá (byť opakující se hudba), ale postupný úpadek to nevytrhlo. SPOILER ALERT - sorry, hoši, ale aby hlavní zápletka, kvůli které Kuneš byl vůbec do Jáchymova převelen (strašná záhada, původně), byla vysvětlena - ne vyšetřena - v posledních minutách seriálu během asi 5 sekund, to je opravdu ubohost...//2. série - tak tohle je fakt s*ačka a politická agitka o chudácích migrantech a skvělém multikulti světě. Od temné kriminálky první série posun k tomuhle veledílu...škoda mluvit
Trabantom z Austrálie do Ázie (2016) (seriál)
Pořád velmi zábavné, ale přece jen - tohle neberu jako úplně nějakou extra filmařinu. Je to zajímavé, z vlastních zemí ale člověk vidí relativně málo...což naprosto nesnižuje to, co Dan Přibáň a jeho tým dokázal v reálném životě, to je úplně jiná kapitola. Seriál 3*, expedice 5*.
Offside (2006)
Za mě offside především pro film samotný - mám rád asijskou filmařinu, hlavně tyhle "malé" filmy o každodenních tématech. Ale Offside pro mě moc nefungoval - jednozačně zajímavá sonda do kultury, kde ženské nesmějí ani na fotbal, na druhou stranu na 90 minutový film je to příběhově opravdu málo. Také nijaký konec. Zklamání, 40%.
Hľadá sa Dory (2016)
I napodruhé to funguje, i když už méně, než u Nema. Pokud by se srovnávalo s ostatními animáky, klenot, pokud srovnám s ostatními Pixary, spíše slabší. Navzdory opět nádherné animaci, příjemným postavičkám (hlavně chobotničáh Hank). Extra body za závěrečnou scénu s autem, která je legen...wait for it...daaary:). Zajímalo by mě, kdo je "Marek Eben" v originále. Na hranici 4*, 70%.
Toto je náš svet (2016)
Velmi těžko hodnotit tenhle film - příběh o netradiční "lesní" rodině, která je určitě podivínská, ale rozhodně žádní dementi, naopak. A právě jejich srovnání s "normálním" světem vyvolává zajímavé otázky. Pokud pomineme uvěřitelnost (předpokládám, že v Americe by to možné bylo), velice zajímavý film s výbornými hereckými výkony a jeden z filmů, na které se (z mnoha důvodu) nezapomíná. 80%.
Pojedeme k moři (2014)
Tak tohle mě opravdu dostalo - měl jsem určité teorie, ale konec mě tedy fakt vykolejil. Je to svěží, originální, zajímavé, hravé, smutné...všechno najednou. Možná právě pro určitou nevyrovnanost a rychlé střídání žánrů a nálad nedávám 5 hvězd, ale i tak, jeden z nejzajímavějších českých filmů. Stojí každopádně za podívání, 80%.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Den nezávislosti je zpátky - je větší, bombastičtější, američtější, blbější než první díl. Jsem příznivcem prvního Dne nezávislosti, taková příjemná blbina, na kterou se dá koukat, ale tohle byla fakt chujovina. 50%
Zlodejka kníh (2013)
Film s velkým, ale neproměněným potenciálem. Skvělé výkony hlavních hrdinů a pěknou výpravu zazdí slabý příběh. 60%.