Recenzie (992)
Láska jako trám (1967) (TV film)
No, na rovinu... čekal jsem větší srandu. Pivec se zase předved v tom nejlepším světle slova myslu, ale těch hádek tam na mě bylo přeci jenom trochu moc, až mi tam Piv přišel docela nepříjemnej a narovnal to až úplnej konec. Mohlo to bejt lepší.
Planéta bez ľudí (2008) (TV film)
Opět jeden výbornej dokument na zajímavé téma..jen víc takových! :)
Černý den v Black Rock (1955)
Tyhle oldschoolový filmy z Amerických zapadákovů všeho druhu fakt můžu..tady navíc originální, vpravdě mysteriózní zápletka, skvělí herci, nepřepálená stopáž a rychlej přímočarej děj...občas to dávají i v pokročilejch nočních hodinách v telce. A to se vyplatí :-)
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Praha v době protektorátu za účasti naší herecké elity..výborně zrežírováno i zahráno. Nic víc, nic míň. Neopakovatelná je ovšem atmosféra oné protektorátní Prahy, jak říkám, stojí to za to.
Bathory (2008)
Docela zapomenutelná záležitost..škoda. Finance na Bathory Jakubisko uvolnil opravdu nemalý, ale výsledek nic moc..oceňuju neotřelý pohled na intriky okolo slavné bizarní šlechtičny, ale ve finále z toho vznikl takový nesourodý slepenec...jo a co bylo fakt šílený byla ta dvojka mnichů, kteří v 16. století řádili na rogale, jezdili na kolečkových bruslích a navíc snad měli i nějakej foťák, či co to bylo...vskutku pokrokoví chlapi :))
Život, alebo niečo také (2002)
Žádnej zázrak, prostě Holywoodskej romanťáč s Angelinou Jolie..
Noci hrôzy (1981)
Nějak mě to nebavilo..v podstatě je to píčovina a jediným důvodem, proč tenhle film vznikl byla touha režiséra vytvořit nějaký pořádný zombies..na těch se totiž vyřádil jak nikdo..ty držky jsou ukrutný..dokonce z nich padaj červi jak zjednaní a vůbec..na zbytku filmu už se ale nevyřádil nikdo a tak...však víte.
Duše východu (1992) (seriál)
V textu distributora je každý díl detailně popsaný, takže se není třeba nějak extra rozepisovat...jestli vás prostě tyhle věci zajímají, tak tenhle dokument musíte vidět..opravdu dokonalost.
Vylomeniny (2013) (relácia)
Jednoduchej a většinou fakt vtipnej pořad..je úžasný sledovat reakci vašeho parťáka na obědě, když si na hlavu vysypete špagety a tváříte se jako by to bylo úplně normální..:-)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Kultovní, takřka průkopnickej počin, kterej odstartoval tuny a tuny podobných kousků na téma "parta jede do lesa, a v tom lese je domek plnej sadistickejch úchylů." Texaský masakr z roku 74 je vskutku nízkorozpočťák jak stehno, ale k čemu taky v hororu miliony dolarů, že..stačí stará motorovka, les, pár lidí a to je celkem všechno. Nejděsnější je určitě scéna večeře, která byla ulítlá z celýho filmu nejvíc..co mě trochu rozčílilo byl podivnej konec, kde ten tlusťoch jen tak z principu mával motorovkou a ožná tam s ní mává dodnes..rozhodně to ale stojí za zkouknutí..i když asi jak pro koho :))