Recenzie (326)
IQ (1994)
Docela příjemná komedie s nádhernou Meg Ryan (já ji prostě žeru...) v jedné z hlavních rolí.
Nachové plachty (2001)
Film mě naprosto neoslovil a vůbec mě nebavil, ale ohodnotit snahu tvůrců výrazem "odpad" se nějak stydím...
Zahraničná aféra (1948)
Úžasná Marléne Dietrich + režie Billy Wildera = výborný film.
Děvčátko, neříkej ne! (1932)
Zub času se na tomhle filmu už dost podepsal, ale jsou tam zajímavé záběry z tehdejší módní přehlídky. Mezi manekýnkami je jasná jednička - Adina Mandlová!
Eldorádo (2000)
Hezká animace na způsob disneyovek. Příběh uprostřed pokulhává. Průměr.
Cesta ku šťastiu (1999)
Nuda, nuda, nuda... o čem to vlastně bylo?
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Asi jsem divnej, ale já jsem se fakt docela dobře bavil... Ať žijou superinteligentní, supersprostí a supertlustí černoušci...pardon...afroameričané!!!
Dobrák Dudley (1999)
Kreslené úvodní titulky jsou nejlepší, pak jsem si chvíli schrupnul... no a pak se celou tu ptákovinu snaží trochu zachránit Eric Idle... ale marně. NUDA!!!
Spy Kids (2001)
Docela dobrý, ale taky jsem čekal po přečtených recenzích víc... Hold už nejsem dítě...
Chcem ťa (1998)
Docela zajímavé drama s odvážnými sexuálními scénami Rachel Weisz, ještě než se její tvář výrazně zviditelnila v Mumii. Výrazná role Labiny Mitevské (Samotáři) !!!