Obľúbené filmy (5)
Vlasy (1979)
Jeden z filmů mé soukromé TOP 10 - co více k tomuto tématu dodati...?
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Najlepšie roky nášho života (1946)
Jeden z nejhezčích filmů, který jsem v životě viděl...
Jeden z filmů mé soukromé TOP 10 - co více k tomuto tématu dodati...?
Jeden z nejhezčích filmů, který jsem v životě viděl...