Recenzie (326)
Vražedné myšlienky (1991)
Film mě moc nebavil... a na Demi Moore v mrkvových plísňákách a šíleném účesu ve stylu 80. let se taky dívat nedá...
Bůh to vidí, pane Allisone (1957)
Tyhle komorní filmy o dvou osobách mě prostě moc nebaví...
Zatratení (2002)
Po přečtení špatných kritik jsem čekal, že to bude strašná blbost, ale byl jsem nakonec docela mile překvapený...
Utečenci na úteku (1999)
Lehce ujetá průměrná komedie z amerického zapadákova. W. H. Macy výborný jako jemný homosexuální šerif.
Honba na Šakala (1997)
Docela mě to bavilo, ale dvakrát jsem usnul, tak jsem to musel přetáčet... třeba to bylo únavou...
Malovaný děti (2003) (TV film)
Výborný výkon Jiřího Schmitzera v roli psychopatického dozorce.
Sedem rokov v Tibete (1997)
Osobně se mi to líbilo víc než Kundun, ale taky to bylo místy moc roztahaný...
Čert vie prečo (2003)
Parádní exteriéry a masky. Výborné herecké výkony. Ale dohromady to moc nefunguje díky silně nedotaženému scénáři. Potenciál byl na pět ***** - výsledek je průměr***
Experiment (1943)
Psychologická nuda - Fričovi šli vždycky líp komedie...
Drahšia než rubíny (1998)
Zajímavý film z prostředí židovské komunity.