Recenzie (569)
Outsider - In the Pines, In the Pines (2020) (epizóda)
Oproti předchozím epizodám citelný propad. Začíná to být strašně natahované a tratí na tom atmosféra.
Zaklínač - Série 1 (2019) (séria)
Neurazí. Zaklínačské univerzum znám jenom ze třetího dílu hry a jako laik bych nejspíš ději tápal daleko víc. Dost jsem se ztrácel v časových linkách. Henry je božský a očividně si roli užívá. Dámské obsazení je na tom taky vcelku dobře a multikulturalismus snad taky splňuje normy. Závěr bohužel moc nenavnadil.
Renovátoři rezavého šrotu (2018) (seriál)
Super oddechovka, příjemní lidi, super hlášky a moudra, hlavně od Averyho. Hodnotím kladně i jako laik, který rozeznává auta hlavně podle barvy.
Syn (2019)
Slušný thriller, ale nechává moc otázek a mysl zaměstná i nějaký čas po shlédnutí. Někdy mi to nevadí, ale tady mi ty teorie, které jsem si posléze musel vyhledat, nijak neučarovaly.
Fotograf (2015)
Snad nikdy jsem ve filmu neviděl tak dobře zahranou svini. Málková ji zahrála opravdu svinsky. Roden si roli očividně taky užíval. Je škoda, že je film tak rozpolcený. Super mi přišly dialogy a hlavně Saudkovy monology; jsou trefné a vtipné. Na druhou stranu, nad dvě hodiny vyhnaná stopáž je smrtící a hodně scén působí dojmem levné televizní produkce.
My (2019)
Intenzivní nášup hrůzy. První polovina si drží laťku dost vysoko a asi u žádného hororu jsem neměl takový pocit úzkosti. Jeden neví, kdo je dobrý, kdo je špatný, Peele se pomazlil s každým detailem. Závěr už dech trochu ztrácí, ale pointa byla dobrá. Chvilku trvalo, než jsem si po rozuzlení figurky na šachovnici popřehazoval a sesumíroval dějové linky, ale ve finále dávám plné hodnocení, což asi neudělá ten, kdo všechno prokoukl už v úvodu.
Cesta k El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019) (TV film)
Střípky z natáčení. Neurazí, ale ani neoslní. Dozvíte se hlavně, jak bude film legendární a skvělý. Zásadní věc, proč Todd tak zpuchnul, se nedozvíte.
Ve vysoké trávě (2019)
Divil jsem se, kolik věcí se dá ve vysoké trávě vymyslet. Děj je svižný, napínavý a postupně diváka dopuje novými otázkami. Finále přicházelo ve vlnách a oceňuju, že nebylo nikterak odfláknuté. Na prdel jsem se z něho neposadil, ale drží si průměrnou úroveň s Neflixáckýma Kingovkama.
Neuvěřitelná - Epizoda 1 (2019) (epizóda)
Jako osvěta asi dobré. Ale jinak na začátek hodně vlažné. Kdybych si posléze nepřečetl popis seriálu, byl bych v rozpacích, co od toho vůbec čekat.
Joker (2019)
Za mně filmová událost roku stojící na geniálním Phoenixovi. Smálo se s ním celé kino, a to dokonce i vraždícím scénám. Depresivní atmosféra Gothamu utužená tvrdými basy a výborné prolínání Batmanským univerzem.