Posledné recenzie (1 575)
Opičí človek (2024)
(32/2024) / Film splnil očakávania čo som zhruba mal. Nie som moc expert na bojové filmy, ale záverečná choreografia bola fakt super. Príbeh postačujúci tomu, aby divák hlavnej postave fandil, ale samozrejme nič originálne. Ako oddychovka v pohode, prostredie a Dev Patel, bonus navrch. (7/10)
Mořská příšera (2022)
(31/2024) / Prekvapivo to vôbec nemá zlý príbeh, akože ťažko už vymyslieť niečo nové a How to train your dragon je jasná inšpirácia, ale tento film je fakt slušná zábava. Aj keď tie dve hodiny sú docela ambiciózne. Animácia taký priemer, ale neruší. (6/10)
SpongeBob v krátkych nohaviciach (2004)
(30/2024) / Už neviem koľko dielov seriálu som videl, ale ešte stále sa necítim povolaný hodnotiť SpongeBob film. Je to taký ťažký žáner 🙂. Ale tak horší ako seriál film neni, chaos je to rovnaký. Potomok predpokladám by dal 10/10. Ja za 6/10.