Obľúbení režiséri (10)
David Fincher
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilácia)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudobný videoklip)
Terrence Malick
Najlepšie filmy:
Nebeské dni (1978)
Tenká červená čiara (1998)
Zapadákov (1973)
Michael Mann
Najlepšie filmy:
Neľútostný súboj (1995)
Posledný Mohykán (1992)
Collateral (2004)
Ridley Scott
Najlepšie filmy:
Votrelec (1979)
Gladiátor (2000)
Americký gangster (2007)
Tony Scott
Najlepšie filmy:
Posledný skaut (1991)
Ladies & Gentlemen: The Best of George Michael (1999) (video kompilácia)
Verejný nepriateľ (1998)
Christopher Nolan
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Počiatok (2010)
Dokonalý trik (2006)
Spike Lee
Najlepšie filmy:
Michael Jackson: HIStory on Film - Volume II (1997) (video kompilácia)
Spojenec (2006)
Konaj správne (1989)
Paul Greengrass
Najlepšie filmy:
Bournovo ultimátum (2007)
Bournov mýtus (2004)
Let číslo 93 (2006)
Stephen je hlavně kvalitní řemeslník. Nenatočil žádný vyložený propadák (po stránce kvality) a zároveň netočí oscarová dramata. Na druhou stranu jeho Predátor 2 svým skvělým akčním tempem -pro mě- překonal předchozí Schwarzenegrovu epopej. Lovci lvů jsou skvělým dobrodružstvím z Afriky, jež dokázalo z Vala Kilmera udělat charismatického hrdinu v hlavní roli a pak je tu Podezření. Ano, je to remake slavné francouzské klasiky. Jenže podle mne celá síla originálu stojí jen na Limovi (též můj oblíbenec), zatímco remake má výhodu duelů Hackman vs. Freeman, doplněné o Monicu a "Punishera" Janea, navíc tomu dokázal Hopkins dát svůj dravý visuální look a díky scénáři máte spocené čelo již v půlce. Poslední dobou tráví tento můj oblíbenec až příliš času u televizních produkcí, snad se brzo dočkam nějakého jeho díla na filmovém plátně...
Kevin Smith
Najlepšie filmy:
Mladí muži za pultem (1994)
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Flákači (1995)