Recenzie (284)
Pán Pip (2012)
Dickensovy Nadějné výhlídky mě opravdu serou a je to příšerná kniha......Hugh je parádní, část filmu dobrá, část ohavně nudná až otravná. Už si to nikdy nepustím a nikdy na to nebudu koukat........Příběh na 4, ale ta nuda mě ničila!!
Intim Night (2012) (relácia)
Naprostá, naprostá................to slovo ještě nevymysleli..............Kdo todle platí?????
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Sakra, ty auta, člověk by se uslintal......... Nissan GT-R je můj tajný sen :D
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Knížka je parádní, o tom žádná. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že je to jedna z nejlepších, co jsem kdy četl - a to už jsem jí četl třikrát. A právě v tom je problém filmu. Nikdy nemůže obsáhnout všechno, co je v knize a v tomto případě chybí opravdu pořádné kusy. Kapitoly o Bali, o prezidentských volbách, o Einsteinovi, o Maovi a Kim Irsenovi, moje obílebná pasáž, když zapálí Vladivostok, či když cestuje přez hranice KLDR, řekne Stalinovi, že má stupidní knír........ To by prostě musel mít film 10 hodin - škoda, že to třeba nebylo udělaný jako seriál.......třeba jako Sherlock :D A proto prostě nemůžu dát plný počet, protože kniha se překonat nedá - a k filmu jsem usedal s tím že dá.......Kdybych nečet knížku, dal bych 3*, už jen z úcty jednu přidávám.......... Film si už asi už jen tak nepustím, ale přesně vím, že knížka se mnou pojede letos zase na dovolenou a užiju si jí u bazénu 5* hotelu s pivem v ruce :D
Tranz (2013)
Porad jsem cekal, az se neco zacne dit a nejak nic.....Nemuzu si pomoct, ale byl to dost zbytecny film. Nemam rad psychologicky snimky a hypnozy uz vubec ne....... Takze davam ze slusnosti a ucty za nadhernou Alfu 159 1* a pak za krasny kozy a vyholenej bochanek Rosario Dawson dalsi 1*..... tedy celkove 2* - bez Alfy a Rosarky by to snad byl i odpad.....
Contracted (2013)
Každopádně konec parídní - alespoň už všichni víme, jak to začlo :D
Kim Čong-il: Utajená fakta (2010) (TV film)
Docela zajímavý dokument, i když jsem viděl i všechny ostatní o dané problematice - tak to nebylo zase nic extra. Hlavně, že už jsem všechny informace znal........ V mém hodnocení se dozajista promítá fakt, že Komín alias Rusák nikdy světu nedal nic dobrýho a kamkoliv se dostal, bylo to tam jenom horší. Proto je potřeba si říct, že pohrdám Komínem a vším, co s ním má něco společného - ať se jedná o KLDR, o Kubu, SSSR, Venezuelu, Bolívii, Bělorusko či jinou svoloč. Život v KLDR bych přál všem voličům kSČM a podobný chamraťi, například členům odborů, rusofilům, socanům a podporovačům čínské politiky a podobné pakáži, aby si laskavě uvědomili, jak se mají v kapitalismu dobře........... všechny nepřizbůsobivé je potřeba dle vzoru srpu a kladiva lifrovat do gulagů tak jako například ve Vámi obdivované SSSR a KLDR!!! Bohužel to se tady nikdy nestane..........dokud Putin neudělá z Evropy novodobý sovětský svaz......... a pak ještě budete prstíčkem hrabat a prosit tu ty nehodné Američany, aby teda jako něco udělali --- vlastně NE, nebudete, protože komunista nikdy chybu nepřizná - možná do té doby, než dostane on, jeho rodinka a 3 jeho generace kulku za to, že na soudruhově pohřbu ( alias BOHA ) neměli dostatečně silný záchvat smutku.............
Věda je zábava (2004) (relácia)
K zblití......... Bejt fakan a todle vidět, okamžitě beru kladivo a jdu si to s tou Plasmou vyříkat......
Pevnost Boyard - super výzva! (2011) (relácia)
Hvezda za kozy Hamiltnovi a zbytek bida, nebot haranti me serou!!!
Vzývající ticho (2007) (TV film)
Lepší než Nordwand!!