Posledné recenzie (5)
Top Gun: Maverick (2022)
Naprostá pecka! Čekal jsem, že to bude dobrý film, ale toto mě úplně oddělalo. S jistotou můžu říct, že to je jedno z nejlepších pokračování všech dob, původní Top gun překonal ve všech ohledech a rozvinul dějové linky tím nejlepším možným způsobem. Tom Cruise je prostě borec a já mu to žeru i s navijákem. Pochybuju, že letos uvidím něco lepšího, to znamená jediné, že tu máme film roku! Pro mě teda určitě a Avatar se může jít vycpat...
Star Trek: Neznáme svety - Strange New Worlds (2022) (epizóda)
Konečně mám pocit, že se dívám na Star Trek. Po trapném Discovery a zklamání z druhé série Picarda, jsem nečekal, že ještě uvidím něco, co bude vzdáleneně připomínat staré dobré TNG. Posádka je celkem fajn, kapitán Pike a Spock se povedli, zbytek ženská posádka plus jeden transgender je asi v dnešní době norma pro každý seriál. Pilot se povedl, jestli to pojede ve stejném duchu, tak budu spokojený.
Castlevania - Finále (2021) (epizóda)
Ultimátní Masterpiece. Myslel jsem, že nic nepřekoná finále minulé řady, ale tenhle díl posouvá úroveň ještě o několik levelů výš. Má to jedinou chybu, že to trvá jenom půl hodiny. 100% bez debat.