Recenzie (314)
District 9 (2009)
By mě zajímalo, co udělají s Districtem 10, než začne MS ve fotbale...7/10
Frajer Luke (1967)
"Neboť u Boha není nic nemožné" Lk 1,37 (Lukovo vězeňské číslo = 37) A Luke chtěl vše zvládnout sám... nadruhou stranu - skoro se mu to povedlo:-) 10/10
Pianista (2002)
Hodně silné 4*, které podmiňuje zhruba závěrečná půlhodinka. Místy však Polanski zbytečně tlačí až na příliš kruté scény. Ale atmosféra židovského ghetta je parádní stejně jako ta z vybombardované Varšavy. Třešničkou je vynikající výkon A. Brodyho alias W. Szpilmana, stejně jako výkon W. Szpilmana coby geniálního klavíristy.9/10
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
Stačilo mi 10 minut, abych tomu ten odpad s čistým srdcem dal.
5 proti 5 (2007) (relácia)
Kdybych hodnotil slovenskou verzi se skvělým Andrejem Bičanem, tak dávám jasných 5*, ale jelikož se tady má hodnotit ta česká verze, tak za Novotného bych dal 3* a za Lesáka 0*...= 1,5*...no a momentálně moderuje Lesák, tak dávám 1*:-)
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Pusťte jim v Kanadě Krtka, ať ví, jak má vypadat animovaný film pro děti. 3/10
Náš vodca (2008)
Jo, ke to dobrý film, jstě se u něj nebudete nudit. Ale. Ta věrohodnost proměny v zmanipulovaný dav mě vůbec nepřesvědčila. Já bych se Vlnou teda strhnout nenechal...asi jsem silná osobnost:-)) 7/10
Hilary a Jackie (1998)
Jedním slovem - zajímavé...fanoušky klasiky určitě nadchne hudba ...8/10
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
To je taková sračka, že tomu musím dát aspoň jednu hvězdu...
Pýcha a predsudok (2005)
Působivá kamera s působivou barokní hudbou na mě zapůsobila tak, že mi dnes večer způsobí opravdu hezké usínání:-) A to ani nezmiňuji půvabnou Keiru Knightly, dialogy, atd., atd...10/10