Recenzie (540)
Arabela (1980) (seriál)
Znáte to... Jako malí jsme z toho byli v extázi, ale teď by se to těžko hodnotilo... :)
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Velmi pohotový společník pan Kraus dělá z lidí blbce(pokud ovšem nevyčkává až se ztrapní sami). :-)
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
3,5*. V tomhle seriálu nikdo není normální - homosexuál, zločinec, puntíčkářka, podpantoflák.. a když se to dá dohromady, tak je to docela sranda! Opakovaně se na to ale koukat nedá :)
Krok za krokom (1991) (seriál)
Prvních pět sérií je na 4*. Posledních dvě série jsou ale zralé na odpad: sympaťák Koudy byl nahrazen nějakým bezpohlavním holičem "Jeanem Lickem", a aby toho nebylo málo, tak se okolo něj točí děj skoro v každém díle! Dále všechny děti až nechutně vyrostly - Marc snad o půl metru :), roztomilého klučíka Brandona dokonce scénáristé vystrnadili a i sám Frank nám z toho zešedivěl...
Miazgovci (1968) (seriál)
Na to jsem se jako malý vždy těšil. :-)
Bylo nás pět (1994) (seriál)
"Tímhle jsem, prosím, také odkojenej."
Simpsonovci (1989) (seriál)
Nejdéle vysílaný, nejsledovanější a nejúspěšnější seriál všech dob. Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím můžete dělat :)
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Pokračuje.
Blbý a blbší (1994)
Tak tohle je babička všech komedií, která mě odkojila.
Mechanický pomaranč (1971)
Jakýsi průkopník 70.let. Natočit znásilnění holt dnes už není umění. V jedenadvacátém století mi to nestojí ani za hvězdičku.:-)