Posledné recenzie (34)
Gan Tteoleojineun Donggeo (2021) (seriál)
Seriál se mi moc líbil. Neměla jsem tendenci skoro vůbec přetáčet. Byl moc vtipný a také dojemný. Zase jeden seriál bez zbytečných výlevů. Určitě doporučuji :) Takového Gumiho bych chtěla také jednou potkat :-D
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Tento seriál mě uchvátil jako mnoho dalších korejských seriálů. Není tak ukřičený jako jiné. Neměla jsem tendenci tolik přetáčet. Nejsou zde dlouhé pasáže dívání se do oči, chytání atd. A je to hlavně o lásce. Dojemný příběh a Soo-hyeon Kim je můj oblíbenec čím dál víc. Již jsem ho viděla v mnoha seriálech. První byl Dotkni se mých ran a pak One Ordinary Day doporučuji. Aktuálně se dívám na Královna slz a přijde mi, že snad nestárne :). V seriálu, jak to tak bývá u korejských, je krásná hudba a ústřední píseň "My Destiny" od Lin je překrásná.
Roboti aniya (2017) (seriál)
Takl tento seriál mě opravdu nadchl :). Shlédnuto jedním dechem. Skoro pořád jsem se usmívala. Zahřál mě na srdci. Doporučuji shlédnout :)