Obľúbené filmy (10)
Vec (1982)
Voľný pád (1993)
Sloní muž (1980)
Gattaca (1997)
Ukřižovaní milenci (1954)
Hořká rýže (1949)
Zvrátený (2002)
Pád do tmy (2005)
Veľmi priemerný scenár produkčne využitý na jedničku. Ohromná práca so svetlom, na horor úžasný soundtrack, monštrá sú odporné, desivé a gore vo filme dosahuje rozmero, ktoré vidieť len málokde. Konflikt medzi oboma hlavnými postavami takmer neexistuje no aj napriek tomu som mal v posledných chvíľach pocit, akoby som pozeral vrchol drtivej drámy. Pochmúrne,depresívne a klaustrofobické. Navyše niektoré režisérske vychytávky ako opakovanie tých istých záberov....mňam.