Obľúbené seriály (10)
Tom a Jerry (1940)
...A je to! (1979)
Scooby-Doo (1976)
More lásky (2009)
Divoké kone (2015)
Konečne seriál ktorý sa dá pozerať,je to jeden z ,mala seriálov ktorý je dobre spracovaný.
La Tormenta: Pokušenie lásky (2005)
Simpsonovci (1989)
Medicopter 117 (1998)
Jeden z mojich najlepších seriálov, dá sa naňho pozerať práve preto som tomu dal päť hviezd