Recenzie (120)
Vesmírne gule (1987)
Nikdy jsem se netajil tím, že sérii Star Wars moc nemusím. Jo, jasně najdou se mezi tou hromadou filmů a seriálů fakt dost dobrý kousky jako třeba Mandalorian, který je skvělý po všech stránkách, a pro mě osobně je to to nejlepší, co z téhle velké ságy bylo natočený. Ale pak je tu SpaceBalls, což je naprosto dokonalá parodie právě na Star Wars. A osobně si myslím, že i když jste žádný díl ze série neviděli, tak tohle si užijete. Je tu spoustu vtipů, narážek a na tu dobu fakt hodně dobrý efekty. Jen pozor, když si budete chtít tehle film pustit, tak si dejte záležet s nalezením správeného dabing, aby jste měli co nejlepší zážitek. Například hlavního záporaka lorda Helmu musí dabovat Zdeněk Mahdal a věrného parťáka Blíta Jan Přeučil. Tak a na závěr 100% za furt povedenou parodii.
Mandalorián - Kapitola 18: Bane Mandalóru (2023) (epizóda)
Já už nevím co mám o tomhle seriálu říct, snad jen to že nám Mando naservíroval další super epizodu. Poctivá dobrodružná jízda se vším všudy.
Mandalorián - Chapter 17: The Apostate (2023) (epizóda)
Chvilku jsem přemýšlel zda dám této epizodě ctyři nebo pět hvězdiček, ale letecky souboj a hudba během něho mi dala jasnou odpověd. Mando je zpět v plný síle a opět užasným vizualem a fantastickou atmosférou.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Nebylo to nudný jako Black Panther 2, a nebyla to ani parodie jako poslední Thor. Sice tu jsou pitomý vtipy, u kterých jsem kolikrát protáčel oči, ale tu jsou některý docela dobrý. Naštěstí to šlape ve všech akčních scénách a opravdu pěkné vizuální stránce a na hercích je vidět že je jejich role baví. Takže zklamaný nejsem, ale furt to není ten Marvel v top formě, na který jsem zvyklí 65% za opravdu slušnou akční zábavu.
Avatar (2009)
Furt si stojím za tím, že to není bůhví jak úžasný film, ale i po těch necelých 14 letech, to stále vypadá fantasticky. Hudba je taky Boží, ale to vše mají i první Transformers. Které miluju, ale proč ty nejsou tak opěvovaný? Takže pořád si myslím, že Avatar je průměrný film s nic moc příběhem, na který se jen hezky kouká a poslouchá, takže 55%. Třeba se mi dvojka bude líbit víc.
Barbar (2022)
Barbar by byl fakt super horor, kdyby si celou dobu své stopáže dokázal udržet svoje hodně dobrý tempo a napětí až do posledních 20 až 30 minut, kde jsou pak už jen naháněčky. Ale i tak je to dobrý horor s velmi dobrou atmosférou, prostředím a hereckými výkony za solidních 75%.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Ach jo, co se to s Marvelem děje, tohle už je druhý film v řadě, který opravdu není moc dobrý, je hodně průměrný a ty kecy před premiérou, že tohle je nejlepší Marvelovka od Avengers: Endgame se opravdu podle mě nenaplnili. A jediné co tenhle film dělí od Thora 4 je to, že to není trapná parodie, ale zase je to hrozně nudný a moc se toho tady neděje. Akčních scén je málo a opět stejně jako v jedničce v nich není moc vidět, protože jsou hodně často ve tmě, a když už by tam byl nějaký zajímavý nápad, tak není naplno vytěžený. Pak je tu nudný záporák a nezajímavý příběh, to je asi vše. Ale abych jen nekritizoval, tak hudba je fakt super, digitální efekty jsou opět na dobré úrovni a také někteří herci, ale to je asi tak vše. Na závěr řeknu, že jsem opravdu zklamaný a pokud se Marvel nevzpamatuje, tak by to mohl být jeho konec a to bych fakt nerad, ale doufám, že se zase začne Marvelu dařít páč jeho filmy mám fakt rád 50%
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Ach můj bože já ty animáky prostě miluju. Hlavně ty, co dokážou kombinovat několik druhů animace a tady se to povedlo na výbornou společně s příběhem, který je v jádru docela drsný a temný to společně s hlavním antagonistou tady táhnou. Jak já si toho vlka zamiloval a já se i divím, že jim to prošlo, protože takhle děsivou postavu jsem v animáku dlouho neviděl. Jeho pískání, děsivý vzhled a ty jeho oči. V každé scéně, kdy se objevil mi kvůli těmhle věcem naskakovala husí kůže. Ale i zbytek postav, které se tu vykytují jsou skvělé ať už Zlatovláska a tři medvědi, Jack Horner a nebo naše trio hlavních postav jsou taky úžasné postavy. Snad jediné co mě nebavilo byl první souboj s obrem, ale pak se to rozjede a nezastaví se. Sečteno podtrženo Kocour v botách: Poslední přání je fantastický animák, který bude bavit jak dospělé tak děti, 100% a Pinocchio Guillerma del Tora má velkého konkurenta.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Pinocchio od Guillerma del Tora se stal pro mě nejlepší animovaným filmem tohoto roku a i nejlepší adaptací téhle slavné pohádky. Opravdu krásný film s nádhernou loutkovou animací a kouzelný příběhem, u kterého se zasmějete a i ta slza vám ukápne 100%.
Wednesday (2022) (seriál)
Filmy o Addamsově rodině mě nikdy nebavily, ale tenhle seriál jo a je to důkaz, že když má režisér svojí vizi a jde si za ní, tak i pro mě z nezajímavé předlohy dokáže vytřískat fakt hodně zajímavou hororovou detektivku plnou černého humoru a dobrých herců, jen škoda horších některých efektů ale jinak 90%.