Obľúbené filmy (9)
Borsalino (1970)
Tahle gangsterka mě naprosto pohltila, dobře vybraní herci nádherný příběh dokonalá atmosféra 30.let.
Most pri Remagene (1969)
Nádherný film o dobývání jednoho mostu v Německu na konci 2. sv. války. Když jsem to viděl poprvé byl jsem nadšený z toho z čeho je malému klukovi jako jsem byl já líbí na válečném filmu: likvidace města :-)
Príliš vzdialený most (1977)
Můj nejoblíbenější válečný film. Přenádherná hudba, Velmi dobře vybraní herci a dokonalý scénář dělají z tohohle filmu něco tak dokonalého.
Votrelec (1979)
Žádné počítačové efekty a vypadá to mnohem realističťeji než nové ze tří čtvrtin počítačem vytvořené filmy.
Pelíšky (1999)
Nejlepší český film který byl kdy natočen a dost silně pochybuji že to někdo změní.
Hmla (2007)
Nádherný horor. Všechny ty příšery na mě působily takovým dojmem jakým na mě nezapůsobily ani ty naanimované obludy z nových hororů.
Drž hubu! (2003)
Nejlepší komedie co jsem za posledních pár let viděl.Poučení: Pokud utíkáte z blázince neberte sebou blbce okradl bi policii o dvě auta za večer.
Môj sused Totoro (1988)
Můj nejoblíbenější animák od Miazakiho. Dobrý příběh i nápad.