Recenzie (160)
Riddick: Temná hrozba (2004)
Takový můstek mezi Pitch Black a Chronicles Of Riddick.
Rýchlo a zbesilo (2001)
V tomhle filmu nejde ani tak o děj, jako o ty tuningový bouráky a cool Vina Diesela.
Pirate 12: Hells Belles (2001)
Na Silvii se dá koukat vždy.
Call Girl (2000)
Tříhvězdičkový, těžce perverzní porno, jak tušim zaznělo v Přepadení 2: Temné území.
Rodinka úžasných (2004)
Bez debat 5 hvězdiček. Skvělá kreslená Bondovka. Škoda, že už nejsem dítě, protože bych chtěl být Jack Jack:-)
Pomstiteľ bez mena (1998)
Vtipna akční scéna na střeše v závěru filmu při které dokonce zazní úryvek z Vltavy od B. Smetany.
Collateral (2004)
Cruise zde rozhodně není motorem filmu, ale jako záporák má taky své kouzlo. Filmu jako celku nemůžu dát víc jak 3 hvězdičky.
Snowboarďáci (2004)
Zabavna, vtipna, teenagerovska komedie.
Klub hrôzy (2004)
U filmu jsme se s pritelkyni pobavili. Hned jsme vyzkouseli bod pod nosem........bohuzel to nefunguje:-)
Jeden blbec na večeru (1998)
Parkrat jsem se pobavil, ale jinak celkem nic moc. Podle mne umej "frantici" natocit lepsi komedii.