Recenzie (16)
Tuláci (2023)
Kazdou dalsou minutou vacsie a vacsie utrpenie.
Menu (2022)
Jeden z najlepsich filmov v kine tento rok. Originalne, napadite, bizarne.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Neviem, no. Tento rok som z kina odchadzal zatial najviac sklamany. Mozno mi to docvakne casom, zatial vsak ale jedna z najslabsich marveloviek. Jedine, co ten snimok taha, je Namor.
Rod Draka - Zelená rada (2022) (epizóda)
Len ten drak na konci, no, pre efekt…
The Grand Tour - Skandi-film (2022) (epizóda)
Zreju ako vino, minimalne pre tuto epizodu to platilo.
Nie, nie (2022)
Skvele, skvele budovanie atmosfery. Naozaj som sa tesil na zaverecne vyustenie deju. A potom... no... to dost pokazili. Koniec prazvlastneho charakteru mi naozaj dokazal pokazit dojem z vcelku dobre budovaneho filmu.
Zranitelná srdce (2022)
Musim povedat, ze zo serie "Zena na to pozera a ja nemam na vyber" je to slusny snimok. Lahko predvidatelny, ale vyborne prevedeny.
Thor: Láska a hrom (2022)
Úprimne - mal som pocit, že som išiel do kina na Deadpoola. Príliš veľa humoru, príliš málo akcie, príliš veľa klišé. A to mal film obrovský potenciál - či už preskúmať čiernobielu, alebo zaujímavé dejové linky (Jane, Valkyrie). Škoda.
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Pre fanusika HP skvely film, urcite zatial najlepsi zo serie. Film mal sede miesta, ale stale posobil skvelo. Mads Mikkelsen top! 9/10
Pumpa (2020) (seriál)
Na Slovensku nie je lepsia politicka satira (s vynimkou Tazkeho tyzdna). CSFD komentare butthurt slovakov su len cherry on top.