Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Moja osobná "biblia". Pretransformované paralely môjho duchovného, vnútorného života, ktoré som v tomto filme objavil (dekódoval, vyfabuloval) ((doplň si, čo chceš)), a s ktorými stále žijem, zabezpečujú, že tento film si môžem pozrieť nekonečne veľa krát. edit : napísané po cca dvadsiatich projekciách. DOKONALOSŤ.
Constantine (2005)
Jeden z filmov, ktoré sa mi nikdy "neprejedia" - bez ohľadu na počet projekcií. Labužnícky si vychutnávam každý záber. Výborný Keanu Reeves, výborný Peter Stormare, výborná, temná atmosféra a drsňácko-coolový humor. Jasných päť *.
Počiatok (2010)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Vojna bohov (2011)
Hardcore Henry (2015)
Rad nešťastných príhod (2004)
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Horšie to už nebude (2006)
Pre mňa najromantickejšia scéna v histórii kinematografie. https://www.youtube.com/watch?v=bFU545ZtOpE