Recenzie (155)
Agora (2009)
Bohužel si nemohu pomoct a dávám poměrně nízké hodnocení a to především protože mě to přišlo šíleně nudné. Jinak pěkná výprava, apod.
127 hodín (2010)
Hlavní hrdina je vcelku "frajer"... Chvilkami podívaná pro silnější povahy.
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Rekl bych ze tento "prequel" predcil prvni serii, ktera ovsem taky nebyla spatna. Doporucuji.
V srdci bouře: Churchill ve válce (2009) (TV film)
Historie me vzdy zajimala a tento film ji popisuje pro me velice zabavnou formou. Upornuji, ze existuje i stejne vydareny film popisujici i udalosti predesle Gathering Storm.
Zaťahujúce sa mračná (2002) (TV film)
Historie me vzdy zajimala a tento film ji popisuje pro me velice zabavnou formou. Upornuji, ze existuje i stejne vydarene pokracovani Into the Storm.
Mizerné ulice (1973)
Hodne jsem se snazil, ale nedokazal jsem to dokoukat. Proste dle meho nazoru naprosto nudne.
Skafander a motýľ (2007)
Zajimave a nevsedni.
Pettson a Findus: Pettsonov sľub (2005)
Pekna pohadka...
Sociálna sieť (2010)
Film mi castecne poodhalil, jak vznikl jeden z fenomenu nasi doby. Bohuzel se, ale ve filmu od zacatku az do konce stridaji dlouhe rychle diaglogy, coz je dle meho nazoru velice unavne.
Karate Kid (2010)
To, že je hlavní hrdina syn W.Smitha jsem se dozvěděl až ze závěrečných titulků. To, ale nic nemění na tom, že se mi film celkově líbil stejně jako mé přítelkyni. Dobrá výprava i zvuk navíc J. Chan i Smith junior zvládli svoje role dle mého názoru na výtečnou. Na závěr zhodnotím jednoduše: "povedený remake".