Recenzie (1 147)
Sám v temnote (2005)
to je ale blbost.ale bonusy to má jak čuprfilm.ta hvězdička je za krásnou archeoložku a ty potvory.
Velká samota (1959)
naprosto nechápu proč tyhle filmy česká tv dává.a co okres na severu nebo muž na radnici
Súdny deň (2008)
něco jako šílený max.ale hodně neuvěřitelnej .
Smrť v priamom prenose (2008)
až do scény,kdy byl zabiják,světe div se na zadním sedadle auta bych dal 4,5 možná i 5 .ale jinak dobrý.
Svět ve válce (2005)
na pokraji odpadu .antestorixi chtěl bych tě potkat. proboha co se ti na téhle agitce pro nábor křestanstva tak líbí. ale jo spánembohem je to tvuj názor.inshalah.
Viem, kto ma zabil (2007)
uplně hrozný to není.ale dobrý alespon za 3 taky ne.
Šifra (2003) (TV film)
nic moc
Frightmare: Legenda hororů (1983)
hruza to je a to že je to horor s tim nemá nic společného.co tenkrát dělali za rakve že s ní ta holka dostala dvakrát do hlavy a ani kapka krve.ach jo.
Šakal (1973)
škoda že nejde dát víc.pro mě naprostej kult!!!!!!!
Firemný masaker: Hrôza v Maďarsku (2006)
to byl mazec.dobrý.