Posledné recenzie (467)
Duna (2021)
Já jsem s tím v harmonii. Sedlo mi to. Atmosféra, vizuálno, i ta zde mnohokrát kritizovaná pomalost. Pro mě filmový zážitek.
Babel (2006)
To jsem dal zase nějakýmu filmu hodně uzrát, než jsem se na něj podíval. Skoro dvacet let od uvedení. Nicméně, ten správný čas přišel a já se nechal zasáhnout. A pomalost i syrovost filmu jsem si nechal pěkně trpělivě zalézt pod kůži. Došlo k prolnutí a mohu říct, že tohle byl pro mě fakt intenzivní zážitek.
Vianočný príbeh (2022)
Hodnotím v rámci žánru a říkám, že jsem dostal, co jsem chtěl a že jsem spokojen. Zasmál jsem se, harmonizoval jsem se. Fialová a Sandeva jsou krásný, Plodkový to taky sluší. A nějakou velkou invenci, překvapení nebo umění já od tohodle nečekám. Ano, inspirace stylem Lásky nebeské tu přímo křičí. Ano, kdyby tenhle film neexistoval, tak se nic nestane. A ne, opravdu nechápu, proč by takový film měl dostávat milionové příspěvky z veřejných peněz.