Recenzie (4 213)
La Boca del León (2013)
Povedený krátkometrážní " vymítání ".
Hold My Scissors (2004)
Velice povedenej experimentální kraťas, lahodící očím i uším.
LOT254 (2012)
Kamera, duch a nepovedený lekačky. Jak originální.
Breathe (2013)
Láska je láska.
Torment (2013)
Pravdou je, že Torment není nikterak originální home invasion, ale nemůžu si pomoct. Mě tenhle film prostě sedl. Ikdyž mě hned od začátku neskutečně srala postava Sarah. Postupně si začala napravovat reputaci a na konci se ukázalo, že to není taková kráva jak to vypadalo na začátku. Jako milovník gore jsem si sice taky nepřišel na svý ( jelikož gore tu nebylo vůbec ), ale vše vynahrazuje napětí a houstnoucí atmosféra. Masky killerů jsou sice jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása. K tomu všemu sympatická stopáž, takže film má celkem svižný tempo. Takže za mě to jsou slabší 4 hvězdy.
Hostel 3 (2011)
Rozhodně lepší než Eli(ho) jednička. Z větší části mě film nudil. Nevytvořil jsem si ani žádný sympatie takže mi bylo vlastně fu(c)k jak to dopadne. Konec byl celkem svižnej a cením si i snahy o zvraty, ale i tak už to nezachránilo předchozí nudu.
Hostel 2 (2007)
Dvojka už se podle mě povedla daleko víc. Trapáky vystřídaly buchty což bylo určitě ku prospěchu věci. I samotný příběh mi přišel daleko poutavější. A finále? Oproti trapné naháněčce v jedničce je dvojka o dva levely výš. Podle mě je druhej díl nejlepším dílem téhle série. I tak se pro mě ale jedná o průměrnej kousek.
Hostel (2005)
V předvánoční nudě jsem se rozhodl, že zkouknu tuhle Hostel(ovou) trilogii, jelikož jsem snad ani jeden díl neviděl celej. Eli Roth(a) mám rád, ale tohle mi vůbec nesedlo.
Bengálský tygr (2010)
Musím uznat, že tenhle animal horor měl něco do sebe. Tygřík, Kelly ( Briana Evigan ) i napětí ok. Ale v tomhle případě nejde než nesouhlasit s kolegou peter12. Film kazí nedomyšlené situace a hodně náhod. Koukatelnej průměr.
Den otců (2011)
Tromu mám rád, ale tohle bylo divný. Jako seriózní film se to brát nedá a na Tromu mi to přišlo, že se Father's Day drží hodně při zemi. Film má zbytečně přepálenou stopáž a ještě k tomu mi to nepřišlo ani extra vtipný. Líbil se mi Old School(ovej) look a i gore se místy celkem povedlo. Ale jako celek mě to neoslovilo. Většinu stopáže jsem spíš trpěl než bych se bavil.