Recenzie (70)
Uncharted (2022)
Další rychlokvaška, na kterou si za tři dny nevzpomenu.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Předlohu jsem 'zatím' nečetl, tak nemůžu srovnávat. Co se seriálu týče, potenciál tu byl. Ale politickokorektní předposranost a naprostá demence všech postav úspěšně zabila jakékoli budované napětí a sympatie k hlavním hrdinům.
Zombieland: Rana istoty (2019)
Oproti jedničce výrazně ubylo vtipu a výrazně přibylo demence.Spousta zbytečné vaty - nač ztrácet čas představením nových druhů zombies, když na zbytek filmu to nemá vliv a uvidíme pouze jeden. Vtípek s alergií na ořechy byl super, ale bohužel neměli koule ho dotáhnout do sarkastického konce. Extra hvězda za titulkovou scénu, v závěru. Ne odpad, ale nudná nezábavná břečka.
Blíženec (2019)
Slabší 2*. To vychvalované "omlazení" v některých scénách vypadalo podivně, stejně jako zrychlené/animované pohyby a souboje. Story nekomentuji, ta ani nestojí za řeč.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Dal bych 4 ale za scénu s "It is fucking Chucky" která mě uplně odrovnala, přidávám jednu navíc.
Tiché miesto (2018)
Umřel bych při první cestě na záchod.
Zúbková víla (2010)
Jestli ho nefackuje hanba, tak doufám že si The Rock aspoň liskne každý ráno při pohledu do zrcadla.
Udalosť (2008)
Musel jsem zkontrolovat zajímavosti, a nevěřím svým očím. Čekal jsem že se při natáčení téhle příšerné sračky oddělá dobrovolně tak půlka štábu a ono asi nic. Možná to ututlali, parchanti.
Svitanie (2009)
Slabé tři. Promarněná šance.
Šepot smrti (2007)
Nulová atmosféra, velká nuda.