Recenzie (15)
Pozadí událostí - Rošády (2022) (epizóda)
Poslední díl mě dvě naprosto otřesné a přehnané scény. Jinak ale závěr byl fajn, za děkanku dvě hvězdičky. Jinak koukám, že kolega bezduchý komentující @NovySvet je typický Babovřeskač. ❤️
Deväťdesiatky (2022) (seriál)
Asi zatím nejlepší seriál, který jsem v České televizi viděl. Tleskám. Ve stoje!
Terminátor Genisys (2015)
Terminator Genisys má fakt hodně zamotaný příběh, pokud jste neviděli předchozí díly, tak v podstatě děj nepochopíte, ale i když je znáte musíte hodně přehřívat kebuli. Je tam hodně akce, která ale není nikdy moc napínavá, spousta efektů a barev, někdy až moc... Ale celkově je vidět, že se všichni ti, kdo na tom pracovali, podat divákům to nejlepší, a je to vidět.... :)
Jurský svet (2015)
Čekání na další díl o dinosaurech se vyplatilo! Jurský svět je skvěle udělaný film s napětím a dobrodružstvím, jako tomu bylo u prvního filmu(ale mohlo ho být ještě víc). I příběh je dobře propracovaný, teď už se nebojíte o 5 trosečníků v Jurském Parku jako v minulých dílech, ale bojíte se o více než 20 000 lidí. Tento díl je určitě nejlepším dílem z celé série(zatím).
Popoluška (2015)
Popelka od Disneyho je pěkně udělaný novodobý film, ale na už dost ohrané a místy nudné téma.
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Originální nápad z nebe padajícího jídla na povel, je to sice hodně nereálné, ale proč ne?
Oblačno, miestami fašírky 2 (2013)
Pěkně udělané pokračování jedničky, až na ten hologram se mi líbilo vše, ale to je jen maličkost :)
Lucy (2014)
Příběhu teda nevěřím, ale tady nejde o to, kdo čemu věří ale o kvalitu filmu, která je v tomto případě perfektní!
Rumburak (1984)
Zajímavý nápad udělat po seriálu Arabela ještě samotný film o záporákovi. Pěkný příběh a celkově pěkně zpracované.
Arabela (1980) (seriál)
Krásný seriál už z trochu starších dob, ale pohádky nikdy nestárnou :)