Recenzie (18)
Divoká karta (2011) (TV film)
spíše mi to přišlo jako takový seriální díl... ale líbilo se mi to,v Las Vegas to žije ! a hned mám chuť něco podobného zažít..
Konečne doma (2015)
soundtracky perfektní... pohádka hodně pěkná vcelku originální :)
Preteky s časom (2013)
za mě naprostý propadák.... záběry z 95% ve tmě , ani si pořádně neužijete a nevychutnáte nebezpečnou jízdu centrem města, špatně nasvětlené celkově velmi špatně natočené , film vypadá místy jako nízkorozpočtový film, nevím zda to byl záměr ale na mě to nezabralo a jako fanda rychlých aut jsem se u tohoto filmu děsně nudil, PS: urážlivá a blbá Selena Gomez to bohužel nezachránila
Zneužitá (2010)
Herci ze sebe vážně dostaly maximum.....
Šlápni na to (2014)
velká škoda že u nás nešel do kin ani nevycházel na bluray / dvd , perfektní film
Pach krvi 4: Krvavý počiatok (2011)
Opět to kazí herecké obsazení.... alá trapné blbky co kazí celý film
Vtáčia chrípka (2008) (TV film)
nic si nezaslouží víc hodnocení ˇˇodpadˇˇ jako tento nesmysl
Mimoni (2015)
Mimoni jsou sami o sobě parádní, ale dá se říci že 90% toho nejlepšího bylo v traileru, i když to vidím v kině , pobavím se ale prostě jsem to už viděl , zbylý čas filmu je takový vedlejší, příště bych omezil představivost člověka u dělání traileru který mi +- z celého filmu ukradl nejlepší části a dal je do traileru , ale i přesto , mimoni jsou parádní a nenudil jsem se, nehodnotí se tu přece trailer ale film , celkově film hodně povedený ale chtělo by to pro příště ještě něco navíc