Obľúbené filmy (10)
Pýcha a predsudok (2005)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Spomienky z Afriky (1985)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Nejlepší část trilogie, jednoznačně. Nejenže to bylo originální, jiné a byl tam Jack, ale hlavně- bylo se čemu smát. A navíc geniální hudba, jeden z nejlepších soundtracků, co jsem slyšela.