Obľúbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovci (1989)
Hrozba z temnoty (2005)
Seriál, který má hodně velký potenciál ale ne naplno ho využívá. Hlavně atmosféru bych u duchařiny viděl hutnější a temnější...ale dá se na to pěkně koukat a je možné, že s přibývajícími díly půjde moje hodnocení nahoru. EDIT: Mam zkouknutou první,druhou a kus třetí série. První byla výborná, dějová linie sice jednoduchá ale zato atmosféra na kterou si stěžuju výše, je skoro dokonalá. Druhá série pravý opak a tak jí beru celou jen jako dějový spoiler. Třetí se zatím jeví jako mix obou.