Recenzie (300)
Teletubbies (1997) (seriál)
Blé, chudinky děti, ještěže za mě byly občas i hezké pohádky a ne jen takovéhle ******...
Turbo: Hviezdni jazdci (1997)
Byla sem hooodně malá, když se mi ty různobarevné postavičky ještě líbily. "Šavlozubý tygr!" -to jediné si pamatuju :)
To je vražda, napísala (1984) (seriál)
Když jsem byla malá, tak jsem na tomhle seriálu ulítávala. A dneska už se spíš jen směju :)
Pokémon (1997) (seriál)
Pika pika.... bulbasaur... volím si...
Mumínci (1990) (seriál)
Miluju mumínky a chtěla bych je všechny domů!!! Nic víc napsat nemůžu. jsem zaujatá, protože jsou vážně nádherní... :)
Hodiny (2002)
Naprosto úchvatný, dokonalý a nádherný film, který ve člověku dokáže vyvolat opravdu silné a upřímné emoce. Scénář, režie.. to vše je na nejvyšší úrovni a před hereckými výkony opravdu smekám. Excelentní film.
Snowboarďáci (2004)
Komedie pro teenagery, se vším co má komedie pro teenagery mít a ničím navíc...
Bridget Jonesová: S rozumom v koncoch (2004)
Mnohem slabší odvar prvního dílu, který už není zdaleka tak vtipný, herci nejsou zdaleka tak dobří a upřímně... je to občas pěkná nuda... Škoda, čekala jsem víc.
Ako na vec (2002)
Hodně pěkná a milá komedie. Přestože se Hugh Grant vyskytuje snad ve všech podobných filmech a mohlo by se zdát, že v tomto žánru již zevšedněl, působí zde přirozeně, sympaticky a upřímně si v jeho úloze nedokážu představit jiného herce. Navíc i zbytek postav působí reálně, děj je relativně inteligentní a vtipný, takže co víc si u komedie přát?
Andromeda (2000) (seriál)
Bylo to tak hrozné a smutné až to bylo vtipné...