Recenzie (41)
Na úteku (2015)
Dala bych i 4*, ale ty dvě rozmazlený princezny mi tak strasně lezly na nervy, že to nezachránil ani jako vždy sexy Brosnan, a navíc ten patetický konec...
Zložka 64 (2018)
Skvěle natočený film, zvládnutý je po všech stránkách výborně. Ale jak je už u mě zvykem, ve srovnání s knižní předlohou film těžce ztrácí body. Ze série je snad dokonce nejméně podobný knize - došlo to až tak daleko, že kromě změny dějové linky se zde změnily i hlavní postavy, vyústění,... vlastně všechno. To už je ovšem úděl nás, knihomolů, kteří si nedají pokoj a nejdřív vždy sáhnou po knize..
Ostré předměty (2018) (seriál)
Bohužel jsem dřív četla příběh v knižní podobě a tentokrát to nedokážu oddělit. Vidím celistvý příběh, který se tu ale roztříštil do osmi dílů - někde zdlouhavé, někde chybí důležité momenty, jako celek mě to vlastne takhle v televizi ani moc nebavilo. A ten konec?? Sorry jako, ale vypadalo to, jako kdyby si tvůrci za minutu dvanáct uvědomili, že už jim moc času nezbývá a tak tu spoustu informací, co vás má totálně rozbít a dostat, narvali do té pomyslné poslední minuty. Škoda.
Pád do tmy (2005)
Opravdu nechápu to vysoké hodnocení, za mě jeden z nejslabších hororů, co jsem viděla za dlouhou dobu. Těšila jsem se na akci, lekačky, budování atmosféry.... nic z toho nepřišlo. Jen parta uječených dylin,kterým to člověk skoro až přeje. Děs.
Polar (2019)
Super komiksovka 👌🏻
Pavučina snov (2003)
Nezachrání to ani pohled na ty tři krasavce...
Hmla (2007)
To vysoké hodnocení opravdu nechápu, aninjsem se nedodívala do konce, pouze stopážemi. Za mě jedna z nejslabších adaptací Mistra hororu
OUTsideři (2014)
Skvělá roadmovie, ach můj bože! Ráda se na nej podívám znovu a znovu. Nejen, že se všech pět postav dozví něco o sobě, ale i každému divákovi se díky nim naskytne možnost přemýšlet o sobě samém
Tiesňové volanie (2018)
Po dvaceti minutách vypínám, otřesná nuda a hlavní postava na přesdržku.
Dieťa 44 (2015)
Za mě slabé, místy nudné, nedotažená řada linek... nezachrání to ani prvotřídní herci