Recenzie (41)
Irčan (2019)
Bez dechu jsem sledovala každou minutu a rozhodně mi to nepřišlo dlouhé, každá scéna měla svůj význam. Uznávám, že omlazení zvlášť DeNira občas tahalo za oči, ale to i ty kontaktní čočky a nakonec se na to dalo zvyknout. Chápu, proč tam nechtěl jiné herce, je to příběh jedné epochy a ta celistvost tomu dodává pětihvězdný háv.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Možná jsem od toho čekala příliš, ale absolutně mě to nechytlo. Děj slabý a nezachrání to ani Christopher Waltz.
Carnage (2011)
Konverzační záležitost s prvotřídními hereckými výkony. Tohle mě opravdu baví!
V kráľových záhradách (2014)
Komorní a jemný film, který ale stačí vidět jednou, maximálně dvakrát. Rozhodně se k němu víckrát nevrátím, a to i proto, že mi neutkví v paměti.
Nebezpečné hry 4 (2010)
Ono když je základ (1. film této série) kravina, tak člověk ani nečeká, že by pokračování bylo něco koukatelného, ale že to bude až taková slátanina, to jsem opravdu nečekala.
Tí druhí (2001)
Dost přeceňované, příběh je zmatený, výkony nepřesvědčivé... pro mě zklamání
7 sestier (2017)
Noomi tady ukázala, jak skvěle umí hrát. Boží!
Sidney Hall (2017)
Sidney Hall mi nechal šrám na srdci. Budu na něj myslet ještě dlouho. A to se jen tak nemjakému filmu nepodaří.
Vášeň (2012)
Tak skvěle rozjeté a nakonec takový trapas... posledních 20 minut bych úplně smazala a jak super film by to byl!
Špinavé prachy (2014)
Skvěl film, od kterého jsem se nemohla odtrhnout. Super příběh, herecké výkony. Wau!